08:43
תנוחות נלהבות ביותר במין - לבית ולמכונית

סקס הוא חלק בלתי נפרד מערכות יחסים אהבה. אף על פי כן יש דעה כי זה לא נחשב הקריטריון הראשי, עם זאת, תשוקה אנשים גלישה. ואם בני הזוג גם אוהב מגוון של מיטות, אז היחסים לחזק עוד יותר. הכי נלהב תנוחות במין מסוגלים לרענן רגשות, לתת הרבה רגשות חיוביים ולמנוע מונוטוני.

התוכן של המאמר

1 תנוחות חריגות 2 תנוחות לנשים בהריון 3 תנוחות נלהבות במכונית 4 תנוחות לחיבה אוראלית

תנוחות חריגות

עם הזמן, חיים אינטימיים הופכים מונוטוניים מְשַׁעֲמֵם. אז זה סקס לא הופך את אותה פעולה מכנית כמו אימוץ הנשמה, יש שפע עצום של עמדות כמו שותפים. אם גבר יכול להגיע לאורגזמה רק מתנועות, ואז אישה זקוקה לוודא זֵר. הם צריכים להיות נבחרים לקחת בחשבון את הגירוי של נקודת ארוגנית החשובה ביותר - דַגדְגָן.

על הקצה. יציבה זו מלאה תשוקה ואהבה. גבר יושב על קצה המיטה או הספה, נבחרו הוא לשבת עליו, מתפשט על רגליו. במהלך מעשה זה אתה יכול לחבק ולנשק. האישה עצמה מסדירה את התהליך. קֶשֶׁת. גברים אוהבים עיניים, כך בתפקיד זה יש לו את כל ההזדמנויות להעריץ את הגוף של שותף. הוא מתיישב ומאיץ את רגליו, הוא נוח לפניה ונופל על גבו, מחבק את קרסוליו. הידיים של נאמן יש גישה מצוינת לחזה שלה חיבה נוספת. רוכב. אחד התנוחות הפופולריות ביותר ואהובות בקרב נשים. זה שולט במלואו ומנהל את התהליך. מסדיר את עומק כניסה וקצב של תנועות. גבר ברגע זה יכול גם ללטף את הדגדגן שלה. מִיסִיוֹנֶרִי. עמדה קלאסית רגילה יכולה גם להיות מלאת תשוקה ואורגזמה מהירה. אם שותף יש גודל מספיק, והוא יודע איך להזיז את הישבן לטקט של השותפים, הרגשות מתקבלים בלתי נשכחת. כף.

ליישם את השאיפות שלך בישראל בקלות, אם אתה אשה מענגת מאוקראינה. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 3200 $.

מתאים לחלוטין אם הזוג פשוט התעוררתי, אבל אני עדיין לא רוצה לצאת מהמיטה. היא שוכבת בצד גבו לגבר, הוא נכנס לנרתיק מאחור. במקביל, יש לו גישה לחזה שלה ועומס, הגירוי הנוסף שבו מוביל לאורגזמה מהירה. ברך מרפק. נשים רבות יש אחד מהתנוחה האהובה, מאז חדירה עמוקה יותר מתרחשת. סביר יותר לשותף, כי יש לו הזדמנות להרגיש כל הקלה בתוך הנרתיק. שׁוֹמֵר רֹאשׁ. יציבה זו בהחלט בבקשה את האוהדים של תחושות חריפות. משמש בעיקר בקרבה בלתי צפויה. האישה עומדת חזרה לגבר, מתפשטת רגליים קטנות. הוא מטאטא קצת ברכיים ונכנס ממנה מאחור. עבור חוצפה גדולה יותר, אתה יכול לקחת שותף לשיער, פשוט לא שיש כאב.

שמחה מינית יכולה להיות לא רק כיף, אלא גם לבריאות. וכמה עמדות אפילו לשפר את הרווחה ולהסיר כאבי ראש.

רשימה מלאה של הודעות חריגות ביותר במין - במאמר הבא שלנו. ללכת רחוק יותר על ידי התייחסות!

תנוחות לנשים בהריון

מסיבות סבירות למדי לנשים בעמדה, תנוחות נלהבות רבות במין אסורים לא לפגוע בעובר. סקס במהלך ההריון הוא שימושי לא רק עבור אמא לעתיד, אבל גם ילד.

במהלך האורגזמה, הקירות של הרחם מצטמצמים, אשר מושפעים באופן חיובי על ידי מערכת העצבים המרכזית של הילד. בשבילו, מצב זה שווה לתנופה בעריסה, מרגיע, בתוספת רגשות טובים מן האם מועברים.

אם אין התוויות נגד למין בתקופה זו, הכל באותה מידה, יש לנקוט זהירות. רק כמה תנוחות מותרות כאן. לדוגמה, "רוכב" מתאים לעובדה כי האישה עצמה מסדירה את עומק הכניסה. אותו אותו הדבר עם "כף" תנוחה. בהריון מוקדם כאשר הבטן עדיין לא Viden, אתה יכול להשתמש "מיסיונר" הרגיל.

בשליש השלישי של הריון זה שווה לבחור תנוחה, בהתבסס על רווחתם של האם העתידית. אבל הכי חשוב, לחסל חד ותוקפני תְנוּעָה.

תנוחות נלהבות במכונית

ערב קיץ חם, רכיבה במכונית, זוגות רבים לא יכול לחכות לבית. תחת השפעת השקיעה והמוזיקה הרומנטית הם מכוסים על ידי גל התשוקה. גם אם יש מקום קטן במכונית, אתה יכול להרים עמדות כאלה שבהן שותפים מקבלים הנאה מדהימה.

על מכסה המנוע. מתאים למזג אוויר חם מאוד, כי המעשה מתרחש מחוץ למכונית. אתה צריך להניח בד רך על המנוע, ואז הנערה יושבת, ומלחמה את השותף עם הרגליים שלי. הוא, עומד לפניה, נכנס לנרתיק. כדאי לזכור כי פני השטח של מכסה המנוע הוא חלק, זה לא בשביל זה, ולכן יש סיכון של החלקה. בהתחשב בכך, אדם צריך להחזיק בתוקף. מְרִיצָה. כאן הוא רק צמד עצמה להחליט מה לזעוק: מכסה מנוע, תא המטען או על הדלת של המכונית. האישה חוזרת לאחת הנבחרת וקדימה. זה נוח בחלק האחורי ונכנס לנרתיק. על גבוה. יציבה זו ניתן לבחור אם המכונית חזקה והוא יכול לעמוד בעומס. שניהם מסודרים במלואם על מכסה המנוע. הגברת הצעירה ממשיכה מאחורי גג המכונית, והשותף מציג חבר מאחור. המיקום דומה למרפק הברך. קלַאסִי. תנוחה קונבנציונלית, אם מספיק מקום במכונית. הכיסא הקדמי מתפתח, האשה נופלת על גבו, מניחה את רגליו לתקרה או בתיבה, ואדם מלמעלה. לפני עמדה זו, בני הזוג צריכים להסיר נעליים. תשוקה, אם כי קשה לרסן, אבל שריטות מן העקבים לא לקשט את הסלון. עיניים לעיניים. השותף יושב בכיסא, והגברת יושבת אליו מלפנים פנים אל פנים. עמדה זו צריכה להתבצע לא על המושב של הנהג, אבל ליד הנוסע. אחרת, אתה יכול בטעות לחץ C70 ולהסיח את הדעת מהתהליך.

אם זה אפילו לא לחכות להתמזג יחד, אתה צריך לבחור מקומות נטושים מן העיר. גם אם הזכוכית היא toned, עדיין לאכול את הסיכון לרוץ לתוך yawak עם טלפונים. אחרי הכל, אף אחד לא רוצה חיים אינטימיים היו מודאגים בכל ערוצי YouTube.

תנוחות עבור אוראלי Lask4

הקדמה מלווה לעתים קרובות בליטוף אוראלי לחימום. והנה כבר טיסה של פנטזיה לאוהבים, איך ואיפה, לספק הנאה זה לזה. אם זה בבית במיטה שלך, רוב הזוגות להשתמש במיקום קלאסי. עם Cunnilingus, אישה שוכבת על גבו, עם מונטו - גבר.

69 מיקום הרלוונטי ביותר ונעים לשני השותפים. כאן אתה יכול להגדיר כמו זוג מעדיף. בדרך כלל, גבר נופל על גבו, ואשה חזרה למעלה, פותחת את שערי גן העדן שלה מולו.

במהלך ניכרת זה של השני, העיקר, בשרישה של תשוקה לא לשים לתוך השיניים, אחרת זה יהיה מתוסכל במקום הנאה. מינוס של יציבה זו היא כי תחת הרושם של הרגשות שלו, אחד השותף יכול לגמרי לטבול את עצמם ברגשותיו ולשכוח לספק הנאה הדדית.

המיקום של "קוקייה" אינו ידוע, מדוע נקרא כל כך, אבל היא יש קמעות משלה. עומד, אחד השותפים מרים את רגלו, והשני זה נוח יותר עבור ראש הכותרת לאיברים איברי המין. הזדמנות מדהימה שקול איברי המין וללטף אותם. אם זה מציצה, אז אדם יכול לקחת שותף לראש ולווסת את הקצב.

למעשה, יש הרבה יותר עמדות שונות עבור הנאה. בהתאם האומץ והרצון הניסוי, זוגות יכולים לפנטז ולתרגל תנוחות נלהבות במין. לפני שתנסה משהו חדש, עליך בהחלט לדון עם שותף כדי לגלות את דעתו.

באופן בלתי צפוי לבד טוב יותר לא להשתמש בתנוחות חדשות כדי לא לזעזע את חבר הנפש.

ויקטוריה פומין דירות דיסקרטיות בתל אביב

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

איך לגוון את חיי המין? התחל מהבית שלך! ללכת מסביב לחדרים ולחשוב איפה לא היית עושה סקס. כל משטח מתאים - מן שולחן המטבח למכונת הכביסה. ואם הוא מופעל במצב prescript, תוכלו לחוות עם שום דבר דומה! הקפד לקבל סקס על אדן החלון ובשירותים.

חלום אסקרטים מקצועיים לשתף פעולה עם אנשי ישראל עשירים. הם בהחלט לא מעודדים ועדינים. רק זה בכלל אינו רק רגעים מוצקים לעבודה.

אל תשכח את הניסויים! התנוחות הנלהבות ביותר במין - אלה שקורים באופן ספונטני. סקס פתאומי באמצע היום, ללא הכנה ומצב רוח מוסרי - לגימה של אוויר צח הדרוש לכולם ללא יוצא מן הכלל.

Просмотров: 89 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar