15:55
שם נראה שיש סקס במקום יוצא דופן: ארבעה עשר מחשבות על אהבה בלתי נשכחת

מיטה, אור לילה, רפידות, סדינים - skobeta לא יתואר, במיוחד אחרי כמה שנים, כפי שאנו מבטאים, יחסים משותפים. זוגות מסוימים מנסים לשנות את משחקי המין שלהם משחק, צעצועים מיוחדים או צפייה פורנו.

התוכן של המאמר

1 גג הבית שלך 2 מסע הים 3 מושב ערב 4 לחץ על הלחצן 5 a במסעדה .. 6 אה, שאיבה 7 זהירות, אזור מְעַרבּוֹלֶת 8 הלם עבור לאש 9 זה כמה חושבים, הגודל שלי 10 בודקים את העצבים 11 native penati 12 בחזרה בברית המועצות 13 מבחר אינטימי 14 מסילות - ישנות ..

אבל ולא עייף, אז סקס במקומות מדהימים בהחלט לעזור לשבור את השגרה במיטה שמחה. אבל מיד, השאלה מופיעה היכן למצוא מיקומים כאלה, איך לעשות הכל בשקט, כדי לא להיות מאוחר יותר בתחנת המשטרה לפגיעה, כמו אנשים רגילים להביע, ציבור ציבורי.

הגג שלך I

בהחלט לא מעורער שבו אתה גר, גורד שחקים, צריף או במגזר האישי, העיקר - נוכחות של הגג. מתחת לכוכבים עם איך אנחנו מביעים, ירח או אפילו preludes בולטים על קצה הסכנה, אלה רגשות בלתי נשכחים.

באופן טבעי, הופעה פתאומית קבועה של חשמלאי או יונה, אבל, מוסדקר, גבר וגברת, עסוק בלהט באהבה, הצופה שלא רגיש לא יהיה, בסופו של דבר, להפריע כזה כיבוש. לכן, בשמחה באופן משמעותי את ההשפעה של להיות על גובה הטיסה ציפור.

מסע הים 2

זה לא יכול להיות אמר כי החוף הוא רק נקודה מאוד בלתי פוסקת עבור ארוטי, אבל די עצמאי עבור התרגשות פראית. האפשרות כי נופשים יהיה ללטף אותך ברגע שאין לו ביותר, מגביר את הקבלה, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים באותו, אורגזמה מדהימה ב 100 פעמים. אין ספק, ראוי להזכיר כי כן, לא דיסומפור, סביר להניח, תספק דגנים חמים, חודר לתוך כל הקפלים או חלוקי נחל, שממנו החבורות אולי נראה על הגב, אבל יש עוד ים.

במים, ללטף מאוד מרגש. נראה שהוא זהה, הולך לנהר על החגורה, או אפילו גבוה יותר, אנשים פשוט החלו לחשוב שאתה מחבק. זה לא סביר לא סביר שיש לך רצון לחזק לידך. לכן, לא לספור מדוזה ודגים, אף מילה אחת עבור התנהגות מגונה.

גם לשכור סירה או קטמרן, על אשר, הרחק מהחוף, אתה עלול למצוא קצת פינה נסתרת. ושם, מתנדנד על הגלים, ללכת לאהוב בהנאה שלו. פשוט לא לשכוח להסיר קונדומים מאוחר יותר, אחרת לא תיתן לך לשכור.

מושב ערב 3

ערב, קולנוע, טרקלין כהה, שורה אחורית - אזור אידיאלי לסצינת פורנו מסורתית. ראוי לציין כי באופן טבעי, מעשה מלא הוא לא סביר לעבוד, בכל זאת, Elbades נמנעים ואת האנשים מסביב. תארו לעצמכם עובדה אחת, אבל הנה באיכות גבוהה ליטוף או מציצה להבין לא קשה.

המתן לסרט עם תוכן מתאים, למשל, "50 צבעים של אפור", גם לקנות כרטיס להראות מאוחר בשורה האחרונה, ולאחר מכן כפות הידיים ואת השפתיים כדי לעזור לך. פשוט לא לבלבל את אשתך עם שכן, אם כי, תודה על זה, אז למעשה ו 2 ידיים עבודה. בכל מקרה, קמפיין כזה ייזכר במשך כל השנים.

לחץ על כפתור 4

מעלית מדויקת לחלוטין, זה הפך, תופסת עמדות מנהיגות ברשימה של מיקומים ייחודיים עבור הזדווגות. לאירוע כזה, הוא אפילו הכרחי, בסופו של דבר, להתכונן מראש. בחר בניין שבו הוא לא parpcant עם צואה לא trited עם חבורה של אשפה.

לשים על menimm של דברים מאוחר יותר לירות. ראוי לציין איזה כרטיס ייפול. עדיף לא להסתמך על הכפתורים, ולאחר מכן את חוסר תקוע במשך זמן רב. אולי העובדה או מה הוא נורא יותר, האבנט יכול לפתוח רגע אחד, ואתה תהיה דמיינת ב rainigee. פשוט לחץ על סימן "עצור".

אבל, חדר כזה זעיר לא עוזב סוף סוף את הרחבה עבור פנטזיה מהירה, כי נראה שאין מושבים או שטיחים. אבל תנוחה של עצירה ורוכב או תומך על מעקות למאה אחוז ריאלי. עם זאת, ראוי להזכיר כי אגב, לא לבחור את המעלית עם איך אנחנו רגילים לקרוא, דלתות שקופות ממה שאתה לא רוצה להיות מאוחר יותר להיות אדם עם וידאו ב- YouTube. איך לשים את זה בעדינות, כדי לקיים יחסי מין ב Lefte לקרוא שלנו מוטורי.

ובמסעדה ... _8230

מי אמר שזה לא מציאותי לעשות את זה אפילו בחלל כזה LEDNA? ולא באמת רוצה, את הדגל בשיניים ובתוך התחתונים במפרש. יתר על כן, ישנן שתי דרכים. לדוגמה, שירותים לאורחים. זה טוב מאוד להדגיש את מה שבדרך כלל, במפעלים כאלה הוא יותר או לא פחות לא ידוע. או השולחן שלך יש לך ארוחת ערב.

האמת כאן, כמו בקולנוע, אין זה סביר להגיע לביצוע עולמי, אבל לספק את הלוויין מוערך, כפי שכולם מובנים, לפחות כמה מהם. באמת, רק תן ליידי מעמיד פנים כי תקע ירד. ולא מפות שולחן ארוכות, ואז לכידת מדהים של אנקונדיות. אולי משהו שכותב כפית או מפית, בחור מסוגל לתגמל את הגברת עם kunneling יוצא דופן.

איך הכל ברור, 2 חלקים של הקומדיה "עוגה אמריקאית" צופים ראו איך פעולה זו עוברת היבטים מסעדה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אתה פשוט עושה את זה mcdonalds או בתי קפה שבהם shawarma מוכן.

אה, שאיבת 5

עבור הרפתקה ארוטית מרתקת, זה יתאים, כמו עוצר נשימה, פארק שעשועים. באופן טבעי, אף אחד לא יחשוב סוף סוף לעשות את זה מול ילדים והוריהם. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אבל איפשהו בחדר הסיוט או על גלגל פריס - הכי הרבה.

לכן, במקום לבסוף לשחות את הפסוקים של המשורר המפורסם, אתה יכול לרדת לקראת דעות קדומות, קבלתו, כהמשך הקיום ליד המוות. רק להתכונן איך אנחנו רגילים לקרוא, כי תודה שתספר למישהו על זה, לא כולם ייקחו אישור להרפתקה שלך. ולא על ידי סיבה מסוימת אתה לא עוזב את הדירה, ביישן עם עוברי אורח אקראיים או שאתה רק עצלות, ואז להאשים סביב עצמך. תאמין לי, אפילו בבית, ב קירות משלך תוכלו למצוא מוצא.

זהירות, אזור מערבולת 6

איזה זוג לא יכיל, באופן כללי, להיות שחקנים של פורנו - סרט, שבו כל הקלעים יתקיימו במטוס. למעט אלה שכבר 70 וזה לא עובדה.

שירות ליווי בישראל הוא מושלם. לעתים קרובות, הקונים הם בחורים משגשגים, אלה המבקשים למנוע יתרון של מבט על החגיגה, הליכה תחת יד עם אישה מרהיבה. הרווחים האלה די די, על מנת לספק באופן מלא באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

וצעיר, חם וצמא כמו ארנבות, זה לא מספיק, זה לא עקרונית איפה. זה יהיה רע אם לא הבחין בכך מטוס במקרה זה אינו יוצא מן הכלל, במיוחד ולא טיסה מתוזמן ארוך.

במקום שאתה טס על ידי VIP על ידי רוסל, יוס לך, כמו בראשות, חדר נפרד עם חטיפים, הים, כמו רבים באים לידי ביטוי, שמפניה וכל הלילה קדימה, ואז הוא ציווה על עצמו. אבל מה לעשות את זה, שיעוף כלכלה מעופף, שבו אפילו לאכול אנושי לא יוצא, כי המרפקים מתמודדים כל הזמן עם שכן. שירותים כדי לעזור. אבל זה יצטרך לנסות את זה מאוד.

ראשית, אתה לא לבד במטוס, וכמעט כל הנוסעים ירצו לבסוף לבקר את המחלקה הזאת. שנית, הוא קטן מאוד. אז לארגן קטעים עומדים או לאפשרות האחרונה, להסתובב בטלס אוראלי. ובזהירות, לא משנה מה הרגל תקועה בשירותים. אין להשתמש בטבלה משתנה, זה לא למטרות אלה. ובכל שאר הדברים תוכלו להבין את זה.

הלם עבור Leshego 7

"ו תן לכידת הבכורה להיות mlauding משחק חיים!" - אבל. מ. פושקין. ארכיבים ישמשו בקבוק יין, פרי, קינוחים.

ועל המשוב. ובכן, את טיק על התחת הוא לא ממש, באופן כללי, בבקשה את השותף. וכדי לא לבדר יתושים, להשתמש קרמים מיוחדים או אירוסול.

ואת העצה האחרונה: לאחר איך המוסד הוא התחיל, איך תשוקות ייפגעו, להתלבש. יש סיכוי כי בוחר פטריות בודד הוא בולטות, בסופו של דבר, את הזין עם שורה לחתוך את השורש הוא לא מאוחר יותר זה שווה לטגן עם בצל שמנת חמוצה.

זה diminser שלי 8

ולא רצון והתרגשות, ללכת ישר לחנות. אבל לא במוצר, שכן בין צ 'יפס ומזון משומר סביר להניח שאתה לא מצליח להסתיר את הקדם שלך. אבל הבוטיק של בגדים נקבה או, אפילו תלול יותר, פשתן, רק כי הרופא prescribed.

בנוסף, נוגע unbooch בלתי צפוי, אתה לנצח לעשות משהו חדש בבית שלך. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל זה לא יכלול את המונוטוניות של שלך, כפי שכולם יודעים, ימי משפחה יעשה את זה טוב יותר, גם איפה בני הזוג כבר חי יחד יחד. ועובר לאן הם עשו אהבה, אתה תהיה מוזן לך, כמו רבים באים לידי ביטוי, שמח בהריון.

בדיקת העצבים 9

סקס במקומות מדהימים הוא לא רק קיצוני, ומדהים איך כולם יודעים רומנטי. לדוגמה, הלם לסווגו, הולך לקבל נהנו ביער. הכל מזמן ידוע כי שירת הציפורים, רשרוש של העלווה, רוח עדינה, דשא רך - זמזום עבור 2, כפי שנהגנו לומר, אהוב, וזה רצה החידוש, רומנטיקה ושקט.

זֶה לינה כדי להמשיך את הסוג של האדם, זה היה אפשרי להקצות רק מאוד מחפשי frostbitten סוף סוף מפחיד. אקסטרים מעשנים לא מ קשה לנגישות, ומלחץ פסיכולוגי. אחרי הכל, בית הקברות, שם גופות תחת כדור הארץ קר, אף אחד לא יהיה לשייך עם תאווה, טוב, זה כי גותים. אבל במקום שאתה רוצה למדי משהו מאיתנו התרגלו לומר אקספלדוח, אז למה ולא?

בבקשה, על הקברים עצמם, כנראה לא לעשות את זה. אבל, כיבוי ציניות, לארגן אותו בקריפטה או על מצומת האבן של אישיות ידועה. ראוי לציין כי סיפורים מוזרים נחמקים ברשתות חברתיות, שבו אנשים מתפללים כי Durili בהלוויה. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

האפשרות הנוחה ישרת דוכנים סגורים קטנים, אף אחד לא יראה אותך בוודאות, אבל התחושה של רקמה מטורפת, זה יהיה, ייתן איך אנשים משמשים להביע, זיכרונות יוצאי דופן. Outleked, עריסה פתוחה גם מתאים, אבל כאן יש כבר סיכון להיראות, במיוחד כאשר הסל יתחיל התנופה בטקט של התנועות שלך. בנוסף, סקס כזה יהיה נורא מאוד במובן המילולי של המילה. באמת, כדי להיזהר לא להפוך את הגיבורים של חדשות עירוניות.

יליד Fenats 10

הנה כמה מחשבות לחזור נישואין ארוך:

מִרפֶּסֶת; מִקלַחַת תַחַת עץ חג המולד של השנה החדשה; כסא נדנדה; ילדים מנוחה; מִטְבָּח שולחן; כְּבָסִים מכונה ה '.ד '.

בפרט, מעניין להיות כל זה נראה כי כרגע יש מישהו אחר. יש לציין כי או לציין את המטרה לבצע כמה נקודות בערב או בלילה אחד. לדוגמה, כתוב רשימה בפנקס רשימות, ולאחר תום התהליך, סמן את תיבות היישוב של היישוב, שבסופו של דבר הופנו.

ולא במקום כלשהו מאוד, ואז חוזר מאוחר יותר. במועד מאוחר יותר, כאשר אתה, לשים את זה בעדינות, להשתמש באישה כביסה או נראה כמו אח ישן, אתה בהחלט זוכר כמה הם באים לידי ביטוי, דקות נפלאות וקלוריות שלך בילוי הלילה שלך.

הפוך ברית המועצות 11

מולי, ב האיחוד הרוסי לא היה "תות". ואיפה סבתות של היום עם סבים? אז זה היה הרבה. תארו לעצמכם עובדה אחת, אבל באופן טבעי הכל היה כוח, מתחת לשמיכה, במצב מיסיונרי ועם כבוי, כראוי, שפתיים. זה יהיה רע אם לא שנראה הרבה יותר הניגוד היה בכפרים הרוסים.

בישראל אין מקום לדעות קדומות, אם ההצעה תבוא לכיבוש בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מבינים באופן מלא כי אסקוגר פשוט מלווה את השותף באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה VIP בכיתה ישמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

יש משהו הדרוש כדי לשמור על הדרך המודרנית נפילות אקסטרים מקסימות. זה pawor ליד הבריכה, ואת הגג הישן, ו SENOV.

כמה אמר לחציר בגילו. זוגות צעירים, החאלית שינוי שלהם בני זוג, ילדים שידעו את היופי של הסויה הראשונה. לא על אף אחד לא סודי מה שקוע בעבר, להתמכר ארוטיקה באסם הישן. לא מספיק מי יודע מה עומד את stogs של עשבי תיבול טריים ולתת את הגוף שלך ליהנות ממש עליהם. אוויר צח, נוף יפה ומרחבים אינסופיים תיצור פמליה קסומה לאהבה ספונטנית.

אינטימי מגוון 12

לאחר שבילה סקר חברתי גדול באינטרנט, התברר ואחרים כמו שאתנו מתייעצים, פינות ייחודיות לבידור ארוטי בקרב צעירים. אז, המקומות הכי יוצא דופן שבו אתה יכול לקיים יחסי מין:

רכב, רכבת חשמלית, חשמלית ו מיניבוס. Orangery ופלנטריום. מחט - אסקימוס קרח. בָּר. סאונה או מאודה. רַכֶּבֶל. על בטוטה. בערסל. על העגלה, סוסים רתומים. חלק עליון ההרים. ב גינה בקרב היקב. מְעָרָה. ב מִספָּרָה. תיאטרון. Gorazh. דאלי שדה. ב אוֹרֵחַ. תפסיק. Bebliotek. על ה בִּניָן.

מסילות - ישנות ... _8230-2

למרות הקלישאה, אבל עדיין, לא לשכוח את הכביש רומנטיקה. רזוהון ברכבת הוא משהו. עגלה חלקה עגלה עלייה בתנועות קצב. מפלצת ברק נורות נראה להאיר רק שניים מכם. לא לכל אחד הוא לא סודי, כי ואת הסיכון של להיות הביא על ידי מגבר החיווט ואת התשוקה.

ומשהו אחר מרגש: אף אחד לא יכול לומר זאת לומר שזה צריך להיות שותף קבוע. יש לציין כי זה יהיה המום מהעובדה כי זה יהיה פשוט, כפי שכולם מובנים, בן זוג יפה מן הקופה, ולאחר מכן עצמה מדריך, ולא שישים והיא קצת פחות, כמו המשגר ​​הוא. מלמול זיון, זה לא רע כמו אלה שלא ניסו את זה לחשוב.

תנועות ניבא באמת בכל מקום, אם רק הם לא מפריעים על שקט נפשי.כדי לעשות זאת, היופי צריך להיות נבחר כדי להתאים את החזייה או גרבונים, מסתיר הראשון בחדר ההתאמה, להזמין מיד אדם שם. לא מספיק מי יודע מה לא נראה כמו וילון, אבל עם הודעות קוליות עדיף לדמיין. לכוון את תשומת הלב אבל העובדה כי sonorous hei אנחה ייתן לך את כל הקונים. כולם ברורים לכולם שעוזבים, זוכים לתשומת לב למוכר ממה שאתה מבחין בחיוך על פניהם, שרפת. זה לא נהדר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עזרה זוגות גם לפתור קשיים בחיי מין.

איך אפשר להבין חיים אינטימיים, לא לספור בקיים יחסי מין במקום יוצא דופן? האפשרות הנפוצה ביותר היא תנוחות שונות וטכניקות. סקס אוראלי, אחורי, שינוי תנוחות, משחק תפקידים, פגסינג ואפילו sexwife - הכל תלוי כאן רק מן הגבולות שלך מותר. כמו כן, כל זוג מומלץ לרכוש כמה צעצועי מין שונים. שלהם כרגע הוא כמות עצומה - מתוך פקקי תנועה אחורית ודילדו כדי strapons ו טבעות זקפה. בקר יחד חנויות מין או עבור לאתר למבוגרים. זה יהיה רע אם לא הבחין באיזה עושר בחיי מין, והדברים יהיו הרמוניים עוד יותר.

Просмотров: 169 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar