08:43
חוסר חיי מין

לעתים קרובות מתבצעת איסוף מידע וניתוח נתונים סטטיסטיים על ידי מבצעים הראו כי רק 45% מהגברות במדינות מתקדמות חיות סקס קבוע.זמן קצר לאחר תצורות ברקע הורמונלי, יש מזל רע בצורה החיצונית. את dumps שיער, העור הופך להיות בעייתי יותר נוטה פריחות שונות.רמת קולגן נופל, כי תהליכי ההזדקנות מתרחשים בקצב מואץ. קירות הנרתיק לאבד גמישות, מה שמוביל לגישה של גיל המעבר.

1 פוגעים לבריאות לנשים 2 ניואנסים נפשיים של התנזרות ארוכה

אפילו יישומים מודרניים המיועדים עבור היכרויות מהיר וחיבורים מיניים ללא חובות לא אכפת. אנשים מאוד מותשים מאוד ויש להם לא משנה לפני סקס.

נזק להתנזרות לנשים

רופאים של העולם כולו נוטים לציין את העובדה כי חוסר ארוך של סקס הוא כרוך עם unbominations רציני עבור הנשים.

לדברי סקרים סוציולוגיים ומחקר, על גבירותי גיל הילדים, יש צורך במגע מיני משני עד 5 פעמים בשבוע, בהתאם לציוד ולטבע.

טרקט סקסי ארוך מעמיד תחת הרקע ההורמונלי של הגברות. כבר במשך שלושה חודשים, תצורות חמורות בהתנהגות מובאות - מצב הרוח מחמיר, עייפות ונלמנו. מצב הורמונלי לא יציב יכול להתבטא בהתקפים היסטריים ועצבנות יתר. דירות דיסקרטיות במרכז

אבל 25% קבוע חוסר זמן ארוך של חיי מין. ל -30% הנותרים יש קשרים מיניים, ובראשן, עם שותפים שונים.התוכן של מאמר זה הוא כי יש חוסר כזה של סקס? החיים בחברה מפותחת מתרחשים בקצב מוטרד, כאשר אנשים פשוט אין להם זמן לפגוש, להתאהב ולעשות אהבה.

כמו כן, הגברות הסובלות מחוסר שותף מיני במשך זמן רב, היעדר משקל עודף נמצא. זאת בשל מצב האדישות הכוללת, מסתיר את הבעיות, פעילות גופנית נמוכה.

גינקולוגים חוגגים את הסיכון המוערך לפתח בעיות גינקולוגיות שונות בגברות כאלה.

שירותי ליווי בישראל משולמים. מכפיל, לקוחות - אנשים צעירים מוצלחים, אשר מתכוונים לנצח אותו מופיעים במבט בחג, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה יפה. הכנסה זו די די כדי להבטיח שכולם צריכים באופן אישי.

ברוב המקרים, אין דימום משמעותי של הרחם, ציסטות וגידולים שפירים מתפתחים. למה זה קורה? זה מוצדק על ידי העובדה כי שרירי הנרתיק חלש ללא אמון מין.

כבר חולה ולא את התהליך הנעים ביותר לנשים - הווסת, יכול להיות כואב במהותו ועוד, עם מחסור ארוך של מגע מיני.

המערכת החיסונית סובלת גם מהיעדר סקס ללא שינוי. על פי הבטחות של רופאים, אנשים נמנעים הם לעתים קרובות יותר עם הצטננות והם נתון וירוסים עונתיים מגיפות.

ניואנסים נפשיים של התנזרות ארוכה

במהלך מין טוב בגוף האדם המיוצר בכמויות ענק של "הורמון אושר". בהיעדר מין, רמת הסרוטונין חדה ירידה, שמובילה למדינות דיכאוניות ורמת מתח מועילה.

הן בחבר'ה והן בגברות, התוצאה של התנזרות ארוכה יכולה להיות בעיה עם אקווי מינית עם ירידה בליבידו.

תשוקות יליד בישראל קל אם אתה מודל שיק מרוסיה. לעבוד בישראל היום בפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל ניתן לקבל מ 4,200 $.

עובדה זו מבוססת על העובדה כי המוח חדל לשלוח את אותות הגוף על הצורך במגע מיני, כי אין לו את היכולת להגיע.

כתוצאה של האמור לעיל, הערכה עצמית ירידה. זה קורה הן על רקע של כשלים הקשורים לירידה ברמת הליבידו בקשר עם הידרדרות של המראה ואת מצב הרוח הכללי של האדם.

דחיית המין במשך זמן רב ימשוך כמות עצומה של איומים. לכן, על פי מספר עבודות מחקר, היא מיועדת כי במהלך סירוב המין, לא רק ביצועים, ויכולות נפשיות אנושיות. על רקע המצב הכללי של אדישות ועייפות, מיניאטריות יצירתיות והתלהבות לאירועים חדשים ולמשימות.

ללא מין, אדם יכול להתמודד עם דיכאון עמוק ולהתחיל בתוך עצמו ואת היכולות שלו.

לכן, ביסודו ביסודו של חיי מין רגילים. באופן טבעי, זה לא אומר כי יש צורך לזרוק עבור כל אפשרות סבירה לקרבה אינטימית. אבל הנוכחות בחייך של אדם אשר לא רק לקיים יחסי מין איתך, וזה יוכל להקשיב ותמיכה, עוזר להרגיש טוב יותר טוב. לספק לעצמך לבדידות ואת האיסוף הוא לא בדיוק.

Просмотров: 106 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar