14:26
הומוסקסואליות בעולם: תנאים מוקדמים, מהות, היסטוריה

כֹּל האדם פועל ואנשים עושים את זה זמן לעשות בחירה שממנה זה גם תלוי נתיב מגיע. רופאים בקרוב הניענו את הניסוח הזה. אבל מאוחר יותר היו יישומים שזה נעשה בלחץ של פעילי תנועה הומוסקסואליים. בסוף המאה האחרונה הומוסקסואלים בוגר סוף סוף נחשב פושעים למעשה בכל מדינות.

1 הומוסקסואליות ב רטרוספוסט היסטוני 2 הומוסקסואליות עם נקודת מבט דבש 3 הומוסקסואליות - נרחב מאשר כישלון דבש 4 כמה תוספי תזונה

הומוסקסואליות היא אחת השאלות האלה. זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה כי הנושא הזה מושך, אשר מושך נושא זה, סכסוכים חמים סביבו, היחס בין אנשים של אוריינטציה יוצאת דופן ניתן למצוא מידה של מוסר של האוכלוסייה של כדור הארץ. עד מהרה ככל שהחברה עומדת בפני משהו כמו חדש, בניגוד לרבים, אנשים מתבטאים, רעיונות יומיומיים, זה הופך לבחינה בגרות.

יַחַס כדי הומוסקסואליות השתנתה לאורך זמן לא להישאר בטוח הימים שלנו. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

הומוסקסואליות ב בדיעבד היסטוריסטי I

אין כל עדות כי הומוסקסואליות היה ידוע טיימס לימוד. ברור לכולם שאנתרופולוגים מתפללים, אתה יכול לדמיין שהוא היה קיים במשך זמן רב. אבל עובדות אמינות להוכיח את זה לא postulate לא.

ענישה - גורפת ומשגע במחנות ריכוז. למעשה, עינויים, ניסויים דבש חסר רחמים על "תרופה", רדיפה לאחר מכן: ולא אדם כזה לשים לחתוך, מאוחר יותר שוחרר ולטס למחנה הריכוז. יש לומר כי במהלך כל מועצת המנהלים של היטלר, הומוסקסואלים היו אחד הקבוצות הנרדפות ביותר של אנשים. כמובן, כולנו יודעים מאוד מה זה המשיך עד המאה XVIII.

מדינה אחת שביטה את החוק על רדיפות אוריינטציה יוצאת דופן היתה, אם לא מרהיב, אנדורה (1790). יש לציין כי שגוי מזג האוויר קרה בצרפת (1791), פרוסיה והולנד (1794 ואלף שמונה מאות אחת-עשרה שנים). אולי העובדה שבפדרציה הרוסית בשלב זה מקופחה מכל הזכויות והתייחסות לסיביר במשך 5 שנים.

הקשה ביותר לאנשים עם כמה חושבים, אוריינטציה יוצאת דופן היתה לחיות במדינות, כפי שכולם יודעים, המשטר הטוטליטרי. במדינות אלו, המקרים ההומוסקסואלים היו רק תירוץ לרדיפה, לא מסובכת, איזה תכונה אנושית אחרת, שונה ממרצרים שניתנו על ידי המפלגה. אולי העובדה שהתבלנה, איזו מפלגה היא סוציאליסטית או קומוניסטית לאומית.

באיגוד הרוסי, פורסם צו באיגוד הרוסי לשנה, מאוחר יותר, שהפך מאוחר יותר לחוק שבו ההומוסקסואלים של דבולה מ -5 עד שמונה שנים. עדיין דוחף עם הומואים כיצד אנו מבטאים גרמניה פאשיסטית. החוטאים הוכרזו, עם כל זה עם שורשים, עוזבים לביולוגיה. אין ספק, ראוי להזכיר כי יש זוועה חמורה מאוד לומר להיות גישה גרמנית ו פסיבית הומוסקסואלית, כפי שהוא הפחית את ההזדמנות ליצור יותר ארי.

ברומא העתיקה, הוא כבר היה ידוע ורחב מופץ. באמת, יחס שלילי כלפי הומוסקסואליות, לאורך כל הדרך הסתברות הקשורה למרץ של ישו. הומו ופלדה לסבית לרדוף ולכפות זכות עד לשרוף על האש.

Gomosexualism עם נקודת דבש של View2

בעבר, הגנרלים של הומוסקסואליות היו מעורבים פילוסופים. הרופאים לקחו במאות XIX-XX.

במאה ה - XIX המאה הומוסקסואליות היתה הפרעה נפשית. יש לציין כי זה לקח, למשל, p. יש לציין כי קראפט Ebing, ידוע פסיכיאטר.

מ אלה היו למעשה. הוצעו בדרך כלל ושיטות ריפוי של "מחלה" זו - היפנוזה, סירוס, טיפול בגועל, ואפילו הלם חשמלי ובפעולת מוח.

דוֹקטוֹר מבריטניה H. אליס דיבר עם התיאוריה שהומוסקסואליות היא צבירה של נסיבות מולדות וחינוך. והודה כאן חלש אופי, אם כי ציין כי אנשים כאלה הם יוצאי דופן כמו מדענים שחקנים.

זיגמונד פרויד טען שאנשים מופיעים על האור ללא נטייה מינית.

בישראל, אין דעות קדומות כשמדובר בעבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל מבין לחלוטין, למעשה כי ליסר לא יותר מאשר הלקוח מלווה באירוע, תומך ראיון ו ליווי מודל בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד.

Hoose הומוסקסואליות - תוצאה חינוך וכיצד לעבוד, היבט חברתי. הוא לא ראה מחלה וריפוי לא מוּמלָץ.

אֲמֶרִיקָאִי הרופאים. קינסי ראה כי "סובלים" לקומה שלו היה "סבל" אנשים בריאים במובן הנפשי. בתאריך אחד תשע מאות ו -50 שנה ערך מחקר, אשר הראו כי 37% מהגברים שהשתתפו בסקר, לפחות פעם אחת קשר מיני עם אדם של אדם.

נוֹסָף מחקר על בעיה זו אנתרופולוג ל. פורד ופסיכולוג ו. החוף. לא הרבה מי יודע כי 40-50s שנים של המאה XX הם למדו 70 6 תרבויות גלובליות וגילו את זה תקשורת זו של המין נמצאות ב -64% מהקהילות. ממצאים אלה כדי לדבר הדבש קהילד לכיוון ההכרה בהומוסקסואליות כתופעה רגילה.

בסוף XX המאה המחקר המדעי היה בתוספת טכניקות חדשות - מתמטית, כפי שנהגנו לקרוא, סטטיסטיקה ושיטה עיוורת. 1 מותר להיות להימנע סיכונים, ו 2 - הטיה.

אלה אוולין Huccher, חדשנות שמשמשת פסיכולוג אמריקאי. ולא ב עבודות מחקר השתתפו בגברים המוצבים במבצעים שונים מוסדות, מווילון לבתי חולים פסיכיאטריים, ואחר כך בסקריו - אזרחים נפוצים בתוכנית החברתית. התוצאות למדו פסיכולוגים, לא הודיע ​​על נטיות מיניות, כפי שכולם מובנים, נושאים. זה יהיה רע אם לא הבחין בכך הומוסקסואלית והטרוסקסואלית מכוונת אנשים במשמעות הנפשי לא נכבד.

מחקר לשים נקודה בסכסוכים על הנורמליות של אנשים כאלה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל עבודות לאחר מכן אישר ממצאים אלה.

אבל המדענים אינם מפסיקים, בכלל, להתווכח על האופן שבו נולד הומוסקסואליות.

ישנן מספר תנאי:

אחד.הפרעות הורמונליות של אמא במהלך ההריון.

הפרעות משפיעות על המוח, על האזור האחראי על המגדר של התינוק. זה יכול להיחשב באיכות מובנית. למרות אחריות מאה אחוז היא שההומוסקסואל יתברר, במקרה זה אין.

2.התנהגות למבוגרים לא נוח עם ילד.

ולא בחור שלא הגיע לגיל 16, עבר אלימות מינית או השפעה אחרת מהמין הבוגר, הוא אושר למחשבה שאין שום סיבה. אז הוא, כמו שאנשים נהגו להביע, כך - הלא נכון. זה יכול להיחשב תכונה שנרכשה.

3.חינוך לא מספיק.

כשאמא חיכתה לבחורה, ונער נולד, היא, בסופו של דבר, מתחילה לטפל בו כראוי, כתוצאה ממה שהילד נראה גם בגברות, בסגנון ההתנהגות, מאוחר יותר - זיהוי עצמי כאדם , כפי שנהגנו לקרוא, הרצפה הפוכה.

4.סביבה סגורה.

עם דומיננטיות של גברים. לדוגמה, מוסדות תיקונים, צבא, יתומים.

חָמֵשׁ.הפרעות קבועות ביחסים הפוכים. באופן כללי, כאשר אנו מבטאים, נקודת מבט מדעית, תיאוריה זו לא קיבלה אישור כלשהו.

נמשך Xx המאה בלתי מנוצח כי בגוף האדם אין גנים האחראים הומוסקסואליות. אבל רק כדי להגן על הזכויות שלך - דבר אחד, ו הטלת העולם ואנשים אחרים חזון המציאות שלהם - אחרת. באופן ישיר זה עוסקת במה שמכונה הלובי הומוסקסואלי.הומו-לובי הם לא האנשים שאנחנו לוקחים הם קיבלו את ההזדמנות לחיות כי הם רוצים.במקום הגנים הם "איך", אז EPI-מותגים - "מתי ואיפה". אז הם ניתנו אחריות הומוסקסואליות.

על ה הגבולות של מאות שנים של פסיכואנליטיקאים ופסיכולוגים החליטו כי הומוסקסואליות ובריאות הנפש אינם מחוברים, פתולוגיה זה גם בלתי אפשרי לקרוא לזה. לא לעקוב אחר זה וקושי של הסתגלות חברתית. על ה שאלת התרחשות התופעה, כמו במקרה, תגובה מוצקה לא קיבלה רק.

הומוסקסואליות - נרחב מאשר כישלון דבש לכאורה

אוקספורד מדענים מאמינים כי מחלת נפש היא עניין עדין, וזה ממספר זכית. אני תלוי בזרם, בעיקר, לא מן ההישגים של התרופה, אלא מן המערכת הפוליטית ואת רוחב של תצוגות יוקרה הכרחית.

ב 1963 הוועדה האמריקאית, כפי שנהגנו לקרוא, צוין בריאות הציבור הומוסקסואליות היא מחלה, והומואים - חברתי אנשים מסוכנים. לכוון את העובדה כי קבוצה של בחירות קטנות הופך עדיפות חֶברָה. מתגיינים - מבחן מועדף. איך להתנהג האיש כפי שהוא העדיף לדמיין - מתשובות לשאלות אלה תלוי בו, לשים את זה בעדינות, ילך הציוויליזציה.

זה טוב מאוד להדגיש את מה שהם השתמשו זה נראה חופש, ונכנסו לזירה בעולם, ארגון תנועה הומוסקסואלית שיש לה בסיס אידיאולוגי. הנה מישהו Postulates:

הומוסקסואליות - לא נמצא, אבל איכות נולד. במקום לנקודה הראשונה נכון, אז רק נרפא האיש הוא nonreal. וכפי שצריך, לפחות כמה ריפוי צריך להיות אסור. הומוסקסואלים - קורבנות, בכל מקום בכפוף לרדיפות. זוג הומוסקסואל יש את הזכות להעלות את התינוק, ואת החינוך שלו יכול להיות מזל כמו ב משפחות רגילות.

הכל יהיה נהדר. אפילו לא של ננון וגיהוץ, אבל המדע לא עומד בשקט. נראה שזה לא היה מפתיע, ועכשיו הם התחילו לדבר מותגים אפיגנטיים (EPI-Brands). הכל ידע זמן רב כי הם רוצים מידע נוסף.

אלה הם אלה ששקרים אחרים חי על הכללים שהוקמו על ידי אותם.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם בטוחים בטוחים אשר שואפים במיוחד כדי להופיע לטובה על הפסטיבל, הליכה ישירות מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח מספיק, על מנת לכסות באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

זה כמה מאיתנו רגילים לקרוא, כרגיל, במיוחד, כפי שכולם מובנים, ממומן קמפיין פוליטי.

במסד הנתונים, על פי כמה מאיתנו משמש לקריאה, כמה פסיכולוגים, הרצון של אדם להיות, כמו אנשים נהגו להביע, אימצו, הגנה רגילה על ידי ההתקפה.

ב כמה מעלות של אנשים אלה ניתן להבין. כמעט כל האנשים ששרדו בעבר, זוכרים את הפחד הזה, אשר ב 60-70s כמעט כל המדינות נקרא "טיפול בהומוסקסואליות". תארו לעצמכם אחת העובדה שלא כל כך רוצה לקרוא. השחקן הבריטי פיטר מחיר סיפר את סיפורו כזה מַרפֵּא. הוא טוען כי אי הבנה ואי-קבלה מהצד, כפי שנהגנו לקריאתם, קרובי משפחה, פיזית ומוסרית הוא עמד במוסד דבש, לא הרשה לו לשכוח, והשולחן יהיה, לסלוח לאנשים האלה.

ניציאו, כי עכשיו אנשים רוצים לקרוא בכל מה שהם, בסופו של דבר, הוא מטריד לא מסכים.

אבל תהלוכות הומו, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לזה, מעת לעת ללכת מעבר לשברים שנקבעו על ידי החברה גורם להפגנות בין המדינות בהן עוברים תהלוכות. כמה מגיני זכויות אדם מגלים לחיסול מסורת זהה, מפלה עצם תמצית המאבק של הומואים לחופש, והסתה הומופוביה.

בשנת המאה שלנו, הומוסקסואליות היא שונה באופן שבו אנו מורגלים בקריאה, מדינות שונות:

114 מדינות בהן היא חוקית; 78 מדינות בהם הומוסקסואלים מוגבלים בזכויות; 5 מדינות בהן מותר עונש המוות לענייני מין משלהם; בפדרציה הרוסית עבור הנטייה המינית הלא מסורתית החלה להעניש משנת 1933. ידוע נרחב 100 20 מאמר אחד בוטל רק אלף תשע מאות ותשעים ושלוש. אבל מאוחר יותר, החוק על האיסור על התעמולה של הומוסקסואליות ובדרך כלל יחסי מין מיניים יצאו בשני אלפים.

באופן כללי, יש נטייה ציבורית להכשיר ולשנות את המקרה Gays כלפי נאמנות. הוא בא לידי ביטוי בכך הרשמי הנישואים של אותו מין. שלח לעצמך עובדה אחת כי הראשון - בדנמרק בשנת 1989, שבו רישום האיגוד היה מותר, מאוחר יותר, בעוד אלפים אחד בהולנד היה, באופן כללי, עיטור הנישואין הותר. ביום של היום 20 שמונה מדינות מותר נישואין בין אנשים, כמו רבים באים לידי ביטוי, הרצפה 1. זה ברור מאוד, בשש עשרה מדינות - איגודי אזרחים עם הגבלות משפטיות, בעיקרם הנוגעים לילדים.

כמה נספח 4

ובכל זאת הדיון סביב הומוסקסואליות אינה עוצרת. לא בעם קשת אור. לדוגמה:

כמה אנשי ציבור מאמינים כי השינוי במקרה של הומוסקסואליות אין בייל בשל הצמיחה של רמת התודעה של הציבור. תפנית כזו התבוננה בשל סיוט לפני איידס. איסורים ודיכויים הובילו לעובדה כי נראה כי התנאים לסיכונים והתפשטות הנגיף נוצרו. גברים נכנסים למגע מיני עם פרצופי המין שלהם נגועים 20 ארבע פעמים לעתים קרובות יותר מאשר הטרוסקסואלים. שימו לב לתעמולה של נאמנות לשותף ולאפשרות של יחסי מין פתוחים; Inspromility, כמו הרבה מאיתנו התרגלו המדינה, שאר האוכלוסייה, המתבטאת הומופוביה, היא גם, כפי שכולם מובן, מדהים, משום הקשורים להתנהגות אגרסיבית, אםוציאלית. להחמיר את תהלוכות ההומואים שלה, בשידור בהיר מאוד הומופוביה גם החלה להגדיל, איך כולם נמס, ניסיונות אובדניים בין מתבגרים ואנשים צעירים; מחקר בצרפת נראה כי הומוסקסואלים הם יותר נצרכים אלכוהול ומריחואנה. מדענים אמריקאים שאינם אומללים להפיץ אלכוהוליזם בקרב הומואים.

כל זה פונה לעובדות. אבל יש אחרים. סובלנות היא ללא ספק זמן מוביל לפתרון של צרות. באותן מדינות שבהן הומוסקסואליות היה decriminalized, מספר עצום של חיובי דוגמאות. לדוגמה, ראש עיריית יוסטון או ראש הממשלה של איסלנד - 100% הצליח אנשים בגלוי מדברים על האוריינטציה שלהם.

כל המרכזים מתפללים כי העניין בשאלה של הומוסקסואליות אינו מנוי. אבל בסופו של דבר, כל אדם עצמו מחליט, כפי שהוא שייך בניגוד לו. ובעתיד אני עדיין רוצה לקחת סובלנות ונאמנות, ולא כעס וחוסר סובלנות.

גם לקרוא במאמר שלנו על איך להשיג הומו, ולאחר מכן על ידי התייחסות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. הכל כבר זמן רב ידוע לעבוד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי המין.

הומוסקסולה היתה קיימת בכל דבר רק פעמים. ואפילו אף אחד לא ברזל שהזוגות ההומוסקסואלים היו זמן ייעוץ. אבל רק כרגע, אנשים עם איך אנחנו מדברים בכלל, אוריינטציה יוצאת דופן יכול לסבול להסתתר בגלוי להכריז על מבטו לשלום ועניינים. וזה מגמה מדויקת לחלוטין. ואכן, מדענים מוקדם יותר מאשר הזמן להוביל סכסוכים פעילים על מקור ההומוסקסואליות. שלח תשומת לב לעובדה כי חלק, בסופו של דבר, הוא אומלל כי הוא, כמו הרבה מאיתנו התרגלו כדי לקרוא, צימוקים מולודים, אחרים הם parhed ולהאמין שזה נראה כיוון מיני יוצא דופן, הוא הופך להיות נוצר תחת השפעת החינוך והסביבה. באופן כללי, אין הבדל לדבר. הדבר העיקרי שבתקופה של עניינים הבין כי הוא לא מוזר, אלא רק מיוחד.

Просмотров: 387 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar