00:47
החלק את הלקוח על מתנות יקרות - טיפים לאסקוגר

בואו נהיה כנים - אם החלטתם, בסופו של דבר, לעבוד בליווי, אומר שאתה רוצה ליישם בחורים לזכות של המטרות שלנו. תארו לעצמכם עובדה אחת כי עבור מישהו זה קבוע עמלות גבוהות ומתנות, מישהו מן הבנות חלומות לרכוש בית נפרד ולהיות מאה אחוז עצמאית כלכלית. ומישהו לעתים קרובות, בסופו של דבר, מופיעים על איך אנחנו כל הזמן מדברים עם הצדדים היוקרתיים, כדי לחדש את התמונות המרתקות שלך באינסטגרם.

מדי פעם, מה ירידה של הנוער הרצוי על איך אנשים היו רגילים להיות נלקח להיות. לרוב נשים לקבל עבודה בליווי מאלץ את הרצון לצאת מן העוני, לקבל הזדמנות להיות, כפי שכולם יודעים, ידועים, עוזבים את העיר הגדולה. אבל לא מספיק כדי לקבל סוכנות ליווי, כך שזה סוף סוף מודל פופולרי מיד. ורק זה תלוי בך, האם אתה צריך אנשים נוחים שרוצים לתת לך מתנות לשלם טיפים ענקיים עבור הזמן בילה.

להיות פופולרי, כפי שכולם יודעים, Escortessa, מאחוריו תור מסודר כמה הם באים לידי ביטוי, לקוחות טובים, כי תצטרך לשקול מחדש את היחס שלך כלפי גברים הראשון בעצמך. ואת העצה שלנו מניח.

למד כדי למנוע את עצמך

הטעות העיקרית של תחילת הכושנות - הבנות רק מנסה לרצות את הלקוח בכל ולהסכים אפילו למה שהוא לא היה שכנוע, רק כדי לאהוב גבר. באופן טבעי, זה יעבוד בשבילך לעשות זיכרון מדכא, אם אתה, זה יהיה, לעשות את כל הגחמות שלו. אבל זה צריך להיות אמר כי אתה יכול סוף סוף לנצל אותך, זה לא יהיה מוערך במיוחד כדי להעריך. בשביל מה לתת לגברת, לשלם לה יותר, אם היא כל כך מוכנה לנהל בד.

אבל יש לזכור כי יהירות ופרוסאות - גם לא את המאפיינים האהובים על ליווי. אם אתה רוצה להתנתק, לתפוס איך רובנו רגילים לומר, שירותים נוספים, כדי לירות קרנות, אז בפעם הבאה הצעיר ילמד לפחות, כמו אנשים משמשים להביע, מודל איסוף. בשבילך אתה צריך איכשהו תככים הלקוח בתנאי, כך שזה לא לשבור את הקרס.

איך לשים את הלקוח

זכור כי ליווי הם לא זונה. לא חושב שיש סוף סוף אנשי עסקים כדי להוציא את הדגמים לקיים יחסי מין כדי לדבר. אם אדם סוף סוף רוצה לחזור לרווחה, הוא יסיר מבולבל וכך לדבר יספק את תאוותו. במשימה של אסקלוג מגיע הארגון של פנאי זכר, כי אחד המראה המיני לא יעשה אותך ליווי פופולרי.

זמזום לבד לשרך... איך השוק מסודר...

אתה חייב להיות מרתק לגבר, כך שהוא רק רוצה לבלות איתך. מעט כדי להראות את הכישרון הטבעי שלך - אטרקטיביות, כריזמה, שיחת מיומנות. הקפד להיות חינוך עצמי - להשתתף בקורסים שונים על פסיכולוגיה, להירשם לוויברינרים, לעזור לפתוח את עצמך פוטנציאל מוסתר, לנסות את עצמך במקביל כמודל. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי מקצועות קשורים של Mosses ארוטי, סטרפנים.

אם אתה הרבה זמן לעשות בשיפור עצמי, לא תהיה לך עונש מן הלקוחות, כולם ירצו לקחת את תשומת הלב שלך. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי ההימורים שלך יגדל ולהתחיל לקבל מתנות מלקוחות שרוצים להפסיק לעצמם. אולי זה יהיה קופסה, סוף סוף, סוכריות או מזכרת קטנה. אבל אם אתה זז בכיוון הנכון, ואז יום אחד מתחת לחלון אתה רואה את המכונית החדשה ביותר.

לקוח מעוניין

גברים אוהבים לדבר על עצמם. לכן, אנו מעוניינים לעניין. באופן טבעי, אין צורך, באופן כללי, לשאול אותו על האישי, אם הוא לא פורסם לתקשורת. ואולי אפילו לא צריך לומר כי אפשר לדבר עליו סוף סוף, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מודלים אהובים של אוטומטי, צוות ספורט, סוגי אלכוהול. כי זה הכרחי בשבילך, ב -1, להיות מתפתחים באופן מקיף כדי להיות סוף סוף לתמוך בשיחה, ובבין השני, כדי להבין את כל מה שהוא יודע לך להיות מוזכר בפגישה הבאה. נערות ליווי בהרצליה

ככל שאתה יודע יותר על השותף, קל יותר יהיה לך להפגין איך הוא מרתק בשבילך. מעריץ אותם, להפגין שיטות שונות שהוא הלקוח האהוב שלך, ומגיע למיקום שלה. אם הוא אפילו רוצה להדגיש את העובדה שתנסה לשקול את זה כדי לדבר בו, COC אנחנו מביעים, הכי הרבה ולהדגיש את תשומת לבם. גברים עושים איסוף שווא לאבד התלהבות לאותם אסקלאס כי הם מכנית סוף סוף עזבו יחד, ברמה של מחשבות, כמו רבים באים לידי ביטוי, לספור בראש, כמה זה נשאר עד סוף העבודה.

אל תיתן מתנות

באופן טבעי, לא כל לקוח הוא מעלה להפסיק לעצמי על עצמי לפחות מציג קטן. זה הולך טוב, אבל אם אתה רוצה להשיג יותר מאשר אלפי קצה מקומט, נמתח על ידי כף יד מיוזעת, נסו לא לבקש מתנות, כפי שכולם יודעים, באמת.

במיוחד לא מובן יכול להיות רמז בעדינות. תגיד לי איך אתה חולם כדי לדבר עם מכונית אישית, כדי גם לרכוב על הזמנות, לישה כמה מאיתנו כל הזמן אומר כל כך הרבה זמן, סוף סוף מצפים מונית. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל לחלוק את הפנטזיות שלך על נסיעה לים, הרצון, בסופו של דבר, לקבל חינוך נוסף, לרכוש כיצד אנו מבטאים, מעיל פרווה חם, כדי לא להקפיא בערבים. לא לכל אחד סוד הוא שהגברים אינם שוטים, נראה שהם חושבים רמזים. יש צורך להדגיש את העובדה שהם לא למלא את הרצונות של איסוף משלהם, אומר שם עדיין לא הגיע הזמן.

בכבוד רב לשמוח מתנות

לא להדגים איך אתה מאוכזב, אם אתה רוצה סוף סוף לקבל מודל קיצוני לך לקבל מודל קיצוני בשבילך, איך אנשים משמשים להביע bauble trifling. לתפוס מתנות עם הכרת תודה, לשמוח כאילו ילד שהיה מכיר צעצוע. תגיד לי, איך אתה אוהב לספר את הגברים הנדיבים, לחלוק את החלומות שלנו, זה הפך, כדי לקבל אי פעם אי פעם, כך המסך הסדוק על הטלפון העתיק לא מנע, באופן כללי, עושה תמונות ארוטיות.

וזה אפשרי כי התבואה סוף סוף ליפול לתוך איך אנחנו מביעים, הקרקע הפורה - הלקוח מתבגר עבור המתנות היקרות ביותר. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה, אבל אם אפילו הוא ימשיך לתת לך עם מתנות קטנות, לא ייאוש לדחוף את היכולות שלך לקראת הלקוחות הנדיבים ביותר.

Просмотров: 342 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar