12:26
אורגזמה נרתיקית: ההבדלים שלו, איך ללמוד לקבל את זה.

לנוער, נשים רבות לא יכולות לקבל אורגזמה בפרט, זה לא מחפש. הם מספיק רומנטיקה של היחסים הנאה שחווה את בן זוגם ממין. אבל במהלך השנים מופיע הצורך ברגשות חדשים, נשים מתעייפות לדמות אורגזמה ולהתחיל למד ponsaming המיניות שלך כדי למצוא בי את המהות בעיות, למה לא אורגזמה?

התוכן של המאמר

1 אורגזמה נרתיקית והבדלים שלה 2 איך ללמוד לחוות אורגזמה נרתיקית? 3 תרגילים כדי לעזור להשיג אורגזמה נרתיקית 4 אזורי ארוגניק - איפה הם? 5 שרירי הדרכה 6 פנטזיה העולם 7 תיקון איברי המין 8 אגדות על אורגזמה נרתיקית 9 אורגזמה כללית - רע 10 תועלת עבור הגוף

אורגזמה היא השיא הגבוה ביותר של הנאה מינית, פעולה מינית מסתיימת או כל מעשים אחרים של ציוד סקסי (אונניזם, ליטוף אוראלי, זיהומים ולא t. ד '.). מסד הנתונים של מצב זה מגיע רפלקס ללא עוררין, אשר סוגר את התגובות סקסי וממיר אותם לפעולה התנהגותית מסוימת. תופעה זו היא תוצאה של זרימה משותפת של תהליכים פיזיולוגיים ונפשיים, העליונה והשיאה שלהם.

גברים מסוגלים לקבל אורגזמה עוד לפני שהם מתחילים להיכנס למקרים מיניים עם הרצפה הפוכה. לרוב הגברות אין מקום מיוחד למצב זה, מתחילים להגיע לקודקודים של הנאה לאחר המיניות שלהם מתעוררת, מעת לעת היא דורשת שנים.

אורגזמה בנרתיק והבדלים שלה

גבירותי יכול לקבל אורגזמה של שלושה מינים: נרתיק, כושר ומעורב. אורגזמה נרתיקית מושגת בשל גירוי של הקירות של הנרתיק על ידי חבר מיני או צעצועים סקסיים.

שלא כמו אורגזמה קלטנטית, הנרתיק מסוגלים להגיע רחוק, לא כל הגברות, אבל רבים מאלה שקורים למי זה קורה הוא שאפילו עבורם הוא תופעה נדירה למדי. לעורר את הנרתיק הגברת היא די קשה בגלל השטח הרחב שלה, בעוד הדגדגן אינו מהווה.

מצא את האזור הארוגני בנרתיק - זה כמו למצוא מחט בערימת שחת. גם אם זה, זה יכול להיות ממוקם כך שיש להם השפעה על זה - הבעיה היא בעייתית.

אורגזמה נרתיקית חווה כ -40% מהגברות, כ -10% מהנשים מסוגלות לחוות סוג מעורב של אורגזמה, עם כל זה, הדגדגן מאוכלס לנרתיק, הגברת הרגישה יותר לתענוגות מיניות.

שלוש זנים אלה של אורגזמות הם הנפוצים ביותר, אבל יש גם אחרים, למשל, אורגזמה הרחם או לא שיא גניטל של נשים.

איך ללמוד לחוות אורגזמה נרתיקית?2

אם הגברת מעולם לא קיבלה אורגזמה, אבל רוצה לגלות מה הוא מייצג את עצמו, אז אולי קבלות פנים לאחר מכן להניח להשיג את המטרה שלהם.

ראשית, הרכיב החושני הוא ביסודו, אשר מבטלת מתחמים והפרעות עצבים המפריעים להרפיה מלאה. אתה צריך לתת עצה השותף שלך, מה calas בשבילך כמו יותר. יש צורך לשמור על הראש שלי סימולציה - נתיב ישיר ל asexuality. בדיקת דבש תסייע לוודא כי חוסר אורגזמה אינו קשור למחלות ופתולוגיות אנושיות. הכשרה של שרירי הנרתיק לא רק שיטה יעילה להגדלת הרגישות של הנרתיק, ועם כל זה הוא לגמרי בחינם. הערעור על הסקסולוג יעזור לא רק לאבחן את העסק, ולהיפטר מחסומים נפשיים רבים. אורח החיים הפעיל, מגביר את גאות הדם לאיברים של אגן קטן, הוא מגדיל את הסיכויים להשיג אורגזמה. לא לזלזל בחשיבות של מכינה ליטוף. האישה היא כמו מנוע רכב: בהתחלה זה חייב להיות מואר, אז חום ורק לאחר מכן אתה יכול להסיע עם הרוח. אל תשכב במיטה כמו המלכה שהעבד חייב לשרת. שותף פעיל הוא לא רק שותף מרוצה, פילגש מאוד יקר. אם אתה לוקח מספר עצום של תנוחות, אז אתה יכול למצוא כמה כזה, שבו כיף יכול להיות כיף.

גבירות רבות מבזינות הרבה זמן כדי ללמוד לדמות אורגזמה ללמד את גופם לעבוד על עצמם. ילמדו כל אחד מהם, כיצד לקבל אורגזמה בנרתיק בוטל וללא העמדת פנים.

תרגילים כדי לעזור להשיג אורגזמה נרתיקית 3

לא כל הגברות מסוגלות אורגזמה בנרתיק. הרגישות של הנרתיק מונחת מטבעו, מישהו נמוך, ואחרים יש הגבוה ביותר. היעדר אורגזמה בנרתיק, ועשוי להיות בגלל העובדה שהגברת לימדה את מוחו שלו כדי לעבד רק אותות כלום, כי זה לא מקבל את האותות של הנרתיק. אתה יכול לתקן את המצב אם אתה מבצע אוננות בדרכים שונות, מעורבים אזורים ארוטי שונים צעצועי מין.

מבחר של תנוחה. לא משנה מה גברת יכולה לאשר כי בתנוחה אחת היא "די טוב", אחרת "לא מאוד", ובשלישי "בכלל". הגוף הוא מסוגל להתרגל למצב מסוים רק לתת את הגוף פריקה. אבל זה לא אומר כבר לא שווה להתנסות.

נשימה נכונה. קיצוצים שרירים דורשים כמות עצומה של חמצן. כי הפסקות נשימה יכול רק להרוג הנאה.

גבירותי לא אוהבים להודות כי שביעות רצון עצמית טכניקות להשתמש. עדיין הם עושים את זה ולקבל הנאה עם כל זה. האפקטיביות של שיטה זו עשויה להוכיח כי בעזרת אוננות, הגברת מסוגלת להגיע לאורגזמה רק בעוד כמה דקות, באותו זמן, לפחות 30-40 דקות יהיה שימושי יחסי מין הנוכחי עם אותו הדבר סופי.

שום דבר לא יכול להיות לעומת אצבעותיו, משחק במיומנות איברי המין, כאילו על הכינור. אולי זה שווה לגבר ללמד את המיומנות הזאת אם השותף שלו לא אוהב את המשחק על "BAYANE".

אזורי ארוגני - איפה הם?4

לדברי סטטיסטיקה ונזכר, אורגזמה הנרתיק הוא רחב יותר ועמוק יותר, אבל לעתים קרובות יותר מאשר בדיקות הדגדגן רק כ 30% של נשים. זה קורה לעתים קרובות לאחר גירוי ההכנה של הדגדגן או עם עירור משותף של הדגדגן ואת הקירות הנרתיק.

אם השותף יודע מה אזורי ארפיק מעוררים טוב יותר, באיזה רצף וכמה זמן, כדאי לשתף מידע זה עם שותף. עניינים נוספים של חלקים אחרים של הגוף, במיוחד את השדיים, לעזור להאיץ את הגישה של אורגזמה ואת הייצור של oxytocin.

השרירי הדרכה 5

אז זה במהלך הקרבה אינטימית לזוז יותר בקצב ולא להתעייף, אתה צריך לאמן את השרירים של הגב, הישבן, לחץ, מותק.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. Dultlely, לקוחות הם בחורים משגשגים אשר במיוחד רוצה רווחי נראה בחגיגה, לטפל ישירות מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. הכנסה זו היא די מספקת כדי לכסות לחלוטין את עצמם אובייקטים הדרושים.

זה גם שווה לשים לב לשרירי הנרתיק ואת iliac-lumbar. האחרון יכול להיות נפוח אם אתה עושה תנועות לאגן קדימה וקצת. שרירי הנרתיק תותח אתה יכול אפילו לשבת על כיסא במהלך משא ומתן.חו"ל כל סכר יביא לאורגזמה. הזרז הנרתיק הטוב ביותר הוא מוכר ... ויברטור. זוהי השיטה הנפוצה ביותר ליצור הנרתיק, כדי להבטיח את זרימת הדם שלה לקחת שרירים.

עולם פנטזיה

בשבילו, הם לא יכולים להיות כל כך חפים מפשע, כי הפנטזיה שלו עובד על סליל שלם והוא יכול להתגלגל לפחות קצת נשיקה באורגיה. כתוצאה מכך, התרגשות תופיע, אשר מסוגל במהירות ללכת לאורגזמה. אם שותפים יש דמיון רע, הם יכולים למנוע סרטים, כתבי עת ארוטי, זיכרונות.

התאמת אברי המין 7

נשים רבות אינן יכולות להגיע לאורגזמה בשל התכונות הפיזיולוגיות של איברי המין שלהם. הבעיה עשויה להיות אנטומית ונפשית.

הנרתיק נרחב. הנרתיק של נשים של נשים יכול להפחית את הרגישות של שני השותפים כמה פעמים. אותן רגשות עשויות להופיע כאשר גודל אברי המין של השותפים עשוי להופיע. הנרתיק עצמו ואת הכניסה אליו ניתן להשתמש עם זריקות חומצה היאלורונית.

כמו ברור, אורגזמה הנרתיק יכול להיות מושגת בנקודה מגרה G, אשר ממוקם על הקיר הקדמי של הנרתיק ב 3-6 ס"מ מהכניסה. זה קורה כי ההשפעה השפעה על זה לא מציאותי בשל מולדת או רכשה תכונות של הנרתיק. במקרה זה, ניתן גם להשפיע על זה באמצעות חומצה היאלורונית.

המבנה האנטומי של הדגדגן לא יכול לאפשר גירוי להיות מגורה, ולכן הצורך עשוי להופיע קליטופסטי.

אם במהלך מין, הגברת מרגישה כאב בנרתיק, אז לא תענוג, ואפילו יותר או יותר אוזמן זה יקבל. כדי למצוא את הסיבה לכאבים אלה אתה צריך להחזיק בדיקה דבש.

בריחת שתן. כאשר הגברת יש בעיה דומה, זה לא יכול להירגע ולקבל הנאה. הרפואה המודרנית מאפשרת לך להסיר את העסק הזה בעזרת דרכים לא פולשניות.

אימון הנרתיק. כדי לחזק את שריר התחתון האגן ואת הנרתיק עשה סימולטורים מיוחדים. יישום שלהם יעזור לפתור את הקשיים של כדור מיני ואפילו לקבל הנאה.

אגדות על אורגזמה נרתיקית 8

אורגזמה נרתיקית אינה קיימת. יש השקפת עולם כי הנרתיק אין קולטנים עצבים, אבל אומר ואין לו רגישות מיוחדת. אם הגברת מסוגלת לעשות ולהשיג הנאה, היא מגדילה את ההערכה העצמית שלה, מסייעת לשחרר ולהיפטר מהמתחילים.אורגזמה-מקרה לא רע. אבל במרדף אחר הנאה זה לא שווה overdoing, זה יכול רק להיות מחמיר על ידי האם. יש צורך ללמוד להירגע ולהעביר את הגוף שלך ואת האיש שלך, אז האורגזמה לא צריך להיות צפוי.

נקודה G ו Anus נכנס לאזור אותו.

אורגזמה כללית - לא שלמה 9

אורגזמה היא מצב יחיד של הגוף. רק כל שלא כמו כוח קודם, עומק ובהירות.

עבודה על גמישות. ברור לכולם כי יש יתרונות רבים במצב "יומן", לא סופר את תחושת ההנאה החד. לכן, עבודה על הפלסטיק לא יכול להיות רק חתול סקסי עם הבזיק בחזרה, ולהפוך את הגוף movable יותר, ואת זרימת הדם מחוזקת.

זה דורש פשוט קצב לדחוס וללחוץ אותם, ואף אחד לא יחשוד בשום דבר. מספר התרגילים יכול להגדיל באופן שווה.גבר עם דמיון מפותח היטב יכול לקבל הנאה אפילו מלטוף חף מפשע לחלוטין. שיעורים קטנים ונרתיק יורים עם אורגזמות כמו אקדח עם ליבות.

לאחר ויברטור, הגברים לא למשוך. ההקדמה של ויברטורים יש צורך להפוך את השרירים מאומנים יותר ולהגדיל את הרגישות של הנרתיק, ולא לצמצם אותו. לכן, לאחר השימוש בו, יחסי מין צריך להביא עוד תענוג. אם הגברת מתחילה להעדיף צעצוע אדם חי על סוללות, זה מראה על ההגבלות של פסיכולוגית ב.

שימושי עבור הגוף 10

המוזרות של האורגזמה היא כי אין לה השפעות מזיקות או לא אחרות, שבהן התועלת של האורגזמה עבור הגברות כמו פעמים רבות ביום של התפוח בשימוש, במילים אחרות, "כל יום של אורגזמה, ו אין מחלות מפחיד ".

אורגזמה מקדמת את הרוויה של האורגניזם על ידי Oxytocin. הורמון זה יש השפעה חיובית על מערכת העצבים, ביטול חרדה ו immersing אדם במצב של ברור ורגוע. בזכות Oxytocin, תחושה של התקשרות הוקמה בין שותפים. נערות ליווי במרכז

Sereotonin עולה בדם, אשר מכונה ההורמון של שמחה. לכן, אחרי אורגזמה, הגברת היא תמיד לא מצב רוח רע.

במהלך אורגזמה, דופמין ואנדורפין הורמונים של הנאה ואושר. באופן ספציפי, הוא טוען אדם באופוריה, אשר אינו מעורר תרופות, אבל התגובות הטבעיות של הגוף. אז מקאר, הורמון זה הוא נוגד דיכאון טבעי.

אורגזמה מעוררת פריקה נפשית, חושנית ופיזיולוגית. כמו וירוס מחשב, אורגזמה מוחקת את התוכנית כולה עבור רגשות שליליים, אשר צבר זמן רב. זה אושר על ידי פעולות שונות על גוף זה שאינו גורם רגשות כואבים, כמו גם טמפונים לא לגרום אי נוחות.אבל המדענים אומרים כי הדגדגן הוא חבר מוסווה, ראשו מיוצג על ידי הדגדגן, והגוף העיקרי שקוע בגורם של איברי המין של הנשים והם נמצאים בשליש הראשון של הנרתיק.

לספק חלומות ילידים בישראל קל, במקרה שאתה אישה יפה מאוקראינה. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, ניתן להרוויח חודש מ -5,000 יורו.

ניתן להסיק מכך כי האורגיזם הנרתיק יכול להיות מושגת על ידי המשפיעים על אזור הדגדגן ואת השליש הראשון של הנרתיק.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

אורגזמה נרתיקית היא לא הצורה היחידה של הנאה כי גברת יכולה לקבל. יש עדיין קליזור, אורגזמה אחורית. ליישם, לפחות מה האפשרויות המפורטות שלהם זקוק לגישה מיוחדת. אבל ההמלצה הבסיסית היא סילוק של בלוקים מוסריים. אף אחד לא מטריד את קבלת אורגזמה, כמו הגברת עצמה. בנות רבות משוכנעות כי הם פשוט לא ניתנים בהצטיינות במהלך יחסי מין, ושום דבר לא יקרה לזה. אבל, אם אתה עובד על תשלומים ולהיפטר אלה דעות קדומות, הנאה ממין יבוא לרמה חדשה לגמרי.

Просмотров: 87 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar