08:43
אני פוחדת לעסוק במין האחורי: 6 צעדים לניצחון על זוועה

סקס - תהליך יצירתי וליצור שניים.

בישראל, אין מקום חופשי דעות קדומות, אם המילה באה על פעילויות שירות ליווי. גברים מקומיים בעלי נורמות מוסריות גבוהות. כול מבינים כי Escoger רק שולח ללקוח באירוע, תומך שיחת ליווי המודל של מעמד VIP יהיה אינדיקטור של סטטוס.
נערות ליווי בחיפה

אבל לא תמיד הכביש ליהנות זה קורה ישר ורחב, יש לך עוד זמן וצרים צרים לולאה. נניח שהאיש מתלקח את הרצון להרחיב את ספקטרום ההנאות, אבל הפחדים לשמוע בתגובה להצעתו, הביטוי המדכא של הסוג "אני חושש לעסוק במין האחורי".

התוכן של המאמר

1 אז, שלב 1, מוסתר 2 שלב 2, ראשוני 3 שלב 3-Thage, הערה 4 שלב רביעי, נעים 5 שלב 5, מרגש 6 שלב 6, אחראי

ושוב נבדק שאלה: מה לעשות? מאיזה צד להמשיך, על איזה כונן עזים? קשה לענות על שאלות כאלה, אבל יש עצה טובה אחת. גישה או יש צורך להתקרב מרחוק, כי ככל שתתחיל יותר, מתוק יותר ..

נשים קודם מציע גבר זה סוג של אהבה שמחה, אתה יכול בבטחה לשים אדמדם סֵפֶר. רוב נציגי הרצפה היפים ביותר שייכים למקרה זה בזהירות, ולעתים קרובות עם זעם.

מה הם פַּחַד? כאב - זה מה שהם סובלים ביותר.

אגב, גברים גם מפחד. ברור מה - סירוב. אבל האיש הוא למעשה האנטר שלך, והוא יראה נסים של סבלנות וקסרטפטים כך שבסופו של דבר במלוא התנופה ניצחון ארוך.

אז, צעד הוא 1, Secretii

לכן ניתן לעשות בלי חיכוכים או אותו כדי להשתמש בהם מאופקים מאוד.ליידי מקבל נהנה מתחושת מלאות, ההישג של אורגזמה תורם גירוי של הדגדגן.פתיחת הצורך ראוי, עדיין זוכר את המפתח "איטי" ו- "שימון יותר".

שלב 2, הכנה 2

באופן שווה הגברת תתרגל לליטס דומה, זה ייקח אותם בשקט ולקבל הנאה.

שלב 3, nonlegsky3

הגיע הזמן להשמיע את הרצון שלך. כדי לקבל שיחה צריך להיות מוכן מראש וביסודיות, כדי לא לשמוע מפחיד "אני חושש לעסוק במין אחורי". יהיה סיפור על העובדה כי המין האחורי הוא אפילו ארוך חי, כי זה מוזכר גם בתנ"ך. כן, אז הוא היה רשום על ידי חטא, כמו סוגים אחרים של אנשי קשר מיניים שלא הובילו לתפיסה.

אבל הזמן במקום לא שווה את זה, ובחברה המודרנית הוא האמין כי במין זה יכול להיות כל, בדיוק כמו שני הצדדים. לדברי סקרים, זוגות רבים עוסקים במין "חטא" במהלך הווסת או בעיות גינקולוגיות בגברת. יש עוד ועוד אחד חשוב - חמלה זו לא מובילה להריון.

המגרש הרביעי, נעים 4

עכשיו זה הזמן האם לנשוף ולקחת את ביצוע. צריך לרכוש מיוחד קונדומים, הם חזקים יותר מאשר רגיל. נבדק נבדק אמצעי ההגנה אינו הגיוני, כי עם חוק "האחורי" להעביר רציני כל כך מחלות כמו איידס הפטיטיס. בנוסף המעי הישיר חי מספר בלתי מוגבל של חיידקים, חלקם יכולים קציר את בריאותו של "אורח" פתאומי.

סיכה - הדבר הוא לא פשוט מתאים והכרחי. אפילו יותר - בלי הרפתקה סקסית שלה נדנדה על כשל. זה גם לא הכרחי כדי להציל, על עוד 2 פעמים הרפתקה לא יתקיים.

חומרי סיכה על הבסיס סיליקון יהיה הבחירה הטובה ביותר. טוב יותר עם הוספת Lidocaine; אדים צייר הקלה בכאב. סיכה עם טעם יביא הערה נוספת בתהליך מיוחד, חוץ מזה, הוא יהיה להחליק סביר לא רגעים אחרים.

לא מוגזם רכישת פקקי תנועה אחוריים בגדלים שונים. העיקר הוא צעצוע מצויד עם limiter.

שלב 5, גרימת 5

מילות מפתח - "לאט" ו "חומר סיכה יותר". בתהליך של חיבה משותפת יותר ויותר תשומת לב הוא משולם למקום הרצוי.

בישראל, אין מקום דעות קדומות כשמדובר בעבודה בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מבינים כי escaled רק רק שהלקוח רואה באירוע, ראיון תומך במודל ליווי של המעמד VIP יהיה מחוון מצב.

מאוד דרך אגב יהיה ניתוח - אוראלי אנאלי איש קשר. השפה נע סביב פי הטבעת, קצה ניתן לנסות להישאר פנימה.

החל על חומר סיכה ומעט, תנועות רדיאליות נופלים לתוך הקדוש חור. הוסף חומרי סיכה ולהציג שתי אצבעות, תנועות רדיאליות מתרחבות פִּי הַטַבַּעַת. אתה יכול להשתמש פקקי תנועה אחורים, הולך מן הגודל הקטן ביותר יותר.

אנשים הבנת מומלץ בפעם הראשונה השתמש בתנוחת "כף": כך ליידי קל יותר להירגע.

חבר ENT לאט, הוספת בנדיבות סיכה. לשקול ביסודו כי המעבר האחורי יש שניים ספיינטיר. חיצוני יכול להירגע את השותף למאמץ של רצון, אבל פנימי יגלה את עצמו, אבל אחרי דקה או שתיים. לכן, אי אפשר למהר.

וזה הכל קרה! הילד נפל במערת קסם.

פי הטבעת מספיקה סוכר מאשר ומושך עבור חבר 'ה.לעקוב אחר ללמוד בעדינות כמה סודות: אם הגברת אינה מעונה על ידי טחורים זה סדקים של החור האחורי. במקרה של נוכחות של בעיות אלה, מעקב בקבוקים יכולים להיחשב חסר ערך, אם לא לנצח, אז לפחות במשך זמן מה מַרפֵּא.עַכשָׁיו אתה צריך ללמד Unubtrusively את השותף לגעת אל הטבעת שלה. בְּמַהֲלָך אהבה פרלוד צריך להחליק את הישבן לשאת אצבע על פני המקום הקדוש.

שלב 6, אחראי

חוּץ לָאָרֶץ הסרת חבר כואבת למדי עבור השותף, ולכן לא צריך לקלקל חגים.

במהלך AKT אתה צריך לדבר עם הגברת, לעודד אותה, ואחרי שניסה מחמאות על התוכנית המלאה, להביע את הרגשות והרגשות שלך. ואז יותר אתה לא צריך לשמוע את המילים שנוא "אני מפחד לעסוק במין האחורי ".

Просмотров: 97 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar