23:05
עיסוי טנטרה אסיאתי

ההגדרות השונות של "עיסוי טנטרה אסייתי" יידונו בפוסט זה. ההגדרה הראשונה היא צורה של תרגול מיני סינית ויפנית עם למעלה מ-1,000 שנות היסטוריה מתועדת. במסורת הרוחנית הבודהיסטית וההינדית, זה נתפס כאיחוד טרנסצנדנטי ומאושר בין יחידים בבורות מטפיזית. מקרה השימוש השני ל"עיסוי טנטרה אסיאתי", שלעיתים קרובות אינו משתמש בציוד מיוחד או בגדים, מתואר כסגנון אסיאתי של עיסוי חושני.

פסקת מבוא הדנה בנקודות ההקדמה שנדונו עד כה:

מגוון הפרשנויות של עיסוי טנטרה אסיאתי מוביל למגוון רחב של יתרונות או ידע המועברים לאלה שקולטים לתורות כאלה. הבודהיזם חורג מעבר לדת ולהיבטים מסוימים שאולי לא נקשר לרוחניות מבלי להסתכל מעבר לצמתים אנתרופולוגיים מתרבויות שונות שלמדו מדתות שונות בעולם הבאות במגע אחת עם השנייה

עיסוי טנטרה הוא שילוב של עיסוי חושני עם טכניקות מגע בנקודות לחץ, שנועדו לאפשר מגוון תחושות ולחקור הנאה מינית. זה גם מועיל לרבים שרוצים לרפא את הפרעות בתפקוד המיני שהם עלולים לסבול ממנו. https://tkescorts.com/נערות-ליווי-במרכז/

הלקוח הוא זה שקובע אם כל הבגדים יישארו או שהם יוסרו, מכיוון שאותו אדם יודע במיטבו לפני כן טוב יותר מכל אחד אחר.

אין לשכוח בן זוג נוכח כשמדובר במתן טיפול לאנשים המעורבים הללו במיוחד. אם הם רוצים לטפל בדברים יחד עם בן המשפחה החדש הזה בצורה אירוטית, דברו עכשיו ואמרו זאת לפני שמתחילים.

עיסוי טנטרה אסייתי הוא סוג של עיסוי שמקורו באזור סנסקריט. משמעות המילה טנטרה היא 'לטוות או להרחיב'. אמונות ומנהגים טנטריים החלו לפני למעלה מ-6,000 שנה בהודו. עיסוי טנטרי משתרע הרבה מעבר לגוף הפיזי אך הוא מתרחב ומשלב אינטימיות, מדיטציה וחוויות חושיות אחרות.

חשוב להזכיר שעיסויים אלו מיועדים באופן מסורתי לזוגות. אבל עכשיו, הם יכולים להיות מיועדים ספציפית רק לאדם אחד ועדיין להשיג את אותן מטרות של אינטימיות והנאה מכוונת (היתרונות החיוביים הם: הפגת מתחים, הפחתת או העלמת כאבי גב כרוניים, שיפור החשק המיני, הרפיית שרירים עמוקה ומפרקים משוחררים. .).

מבוא לעבודת גוף טנטרית:

תרגול טנטרי

מודעות גופנית

תחושות התחלה

ארבעה כיסאות מבוא למדיטציה

מיומנויות התחלה לאינטימיות

בשנה הראשונה שלי כמטפלת בעיסוי, התחלתי לחקור את התיאוריה הרוחנית מאחורי עיסוי הטנטרה האסייתי.

כל תרבות מתפתחת וחיה באחדות עם סביבתה, על פי התודעה הקולקטיבית שלה ברגע נתון...

אני ממליצה: להתנסות בטיפול אצל מעסים מיומנים. שירותי ליווי בקריות

אז, מהם הסוגים השונים של עיסוי טנטרה שתוכלו לבחור מהם? בואו לא נצלול ישר לתוך זה, המשך לקרוא כדי לגלות עוד.

למרות שזהו אחד העיסויים היותר מזרחיים שמתמקדים בחושניות, אנשים רבים מזניחים את מקורותיו בדתות ובמיסטיקה ההודית. כיום, ישנם שני סוגים שונים של עיסוי טנטרה: עיסוי טנטרה אמיתי ורוחני או מיני.

דבר ראשון על התפקידים השונים שעיסוי אסייתי עשוי למלא בחייך? אם חבר פתאום מציע טכניקה אסייתית לתוספת תבלינים במיטה או כמרגיעה לאחר העבודה, אולי יהיה קשה להבין את ההצעה הזו. אז מהם הסוגים השונים של עיסויים אסיאתיים-טנטריים וכיצד הם שונים בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם? בוא לא נתעמק בשום דבר עדיין.

למרות שנמצא בדתות המזרחיות והמערביות לאורך ההיסטוריה, המונח "טנטרה" נקשר באופן הדוק למסורות גנוסטיות והינדיות שונות (כגון אלה של לקשמי או גיאראג' שאה) במטרה מפורשת למזג בין מיניות לרוחניות.

בעוד Tantratexotica מתמקדת בשני ההיבטים הללו, העיסוי הטנטרי כולל גם מגוון גישות אחרות להשגת איזון, ריפוי ושינוי.

העומק הזה בעיסוי הטנטרי הופך אותו למספק בדיוק כמו שהוא מגרה.

Просмотров: 70 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar