08:55
8 סימנים של האורגזמה האמיתית שלך מנקודת מבט זכרית

אורגזמה היא אחת התגובות הפיזיות הנעימות יותר של הגוף האנושי, גברים וגברות. כשזה מגיע, הגוף כאילו זה יעזור אנרגיה סקסית יוצאת דופן, ובזמן של פליטה זו יש תחושה של החיים הגבוהים ביותר.

התוכן של המאמר

1 סימנים של אורגזמה אמיתית מנקודת מבט זכרית

סימנים של אורגזמה אמיתית מנקודת מבט זכרית

המחקר של האורגזמה הוא בולט ומדענים, ואמנים, וכולם ניסו אי פעם לקיים יחסי מין. זה לגמרי טבעי, כי מצב זה הוא נקודת השיא של מין ואת הפיתיון הראשי, אשר הקימה את הטבע כדי לאלץ את היצורים החיים כדי לקיים יחסי מין.

אבל למרות המחקר האינטנסיבי והקשה מאוד של כל מה שקשור לאורגזמה, המדע לא הצליח לבנות מערך מדויק של כללים וסימנים לקבוע את בואו של אורגזמה. המורכבות היא שכל הגופים ייחודיים לחלוטין.

לכן, קשה לתאר את הסימנים של אורגזמה. כיבוש הוא כבד כמו שהוא נבדל על ידי הטעם של צבע - כולם תופסים את ההרגשה הזאת בדרכו שלו.

אבל, כמו לורי ברוטו, פסיכולוג רשום ורופא של גינקולוגיה במכון לאנגלית קולומביה, מתרחשת מדי פעם.לעתים קרובות יותר מאשר התעטשות או בוכה, אורגזמה גורמת לשרירים עוויתות (עוויתות) בכל הגוף. ג 'סיקה או'ריילי, מומחה סקס ויחסים מ טורונטו קובע כי הרבה מאוד נשים בתחילה לחוות את האדווה קצבית של השרירים, ממש מאחוריו תחושת ההקלה ואת ההנאה ביותר.העוויתות יכולות לנשוך את כל השרירים הגדולים והקבוצות הפרטיות, למשל, לאחור, השרירים נקיים לובקובו.

אתה צועק את שמו

אורגזמה היא אינדיקטור משכנע להנאת מינית ובמין בריא. בנוסף, זהו סימן בסיסי של יחסים מאושרים וארוכים בצמד. כי האיש מעוניין בהמשך היחסים, הוא בעל תשומת לב רבה לוקח את ההתנהגות של הגברת במהלך יחסי מין.

הטבע אז הורה כי גברים אפילו יותר קל להשיג אורגזמה מאשר נשים. הנתונים הסטטיסטיים מצביעים על כך שהחבר'ה יותר מ -90% ממשגלי מין הושלמו עם אורגזמה חזקה, ועל הגברות, אינדיקטור זה מגיע במקצת 50%.

למלא מטרות אישיות בישראל רק כאשר אתה מודל מסוגנן של בלארוס. העוסקים בישראל מותר בפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל כדי לקבל מ -5,000 יורו.

לכן, אין דבר יוצא דופן שכאשר מגיע הרגע המתוק הזה, הגברת באקסטזה צועקת את שמו של אדם שנתן לה את ההנאה הרלוונטית הגבוהה ביותר.

תכונה זו יש מספר עצום של אפשרויות. נשים יכולות לצעוק לא רק שם, וכן כינויים עד שהם אוהבים לתת שלהם נבחר.

הוא מרגיש כמו חבר

תגובת הגוף של נשים אל ההנאה המינית הגדולה ביותר מלווה לעתים קרובות בהקצאה חזקה של חומרים מיוחדים המבצעים את הפונקציה של סיכה טבעית. זה מפשט את התנועה של חבר, זה מחליק כמו בוכנה משומן גדול. תנועה כזו מגדילה באופן משמעותי את ההנאה שהאיש חווה במהלך יחסי מין.

בגלל שהאורגזמה של הגברות חשובה לגבר לא רק מפסקאות אידיאולוגיות (לצוד כדי לספק את הנאה של הגברת האהובה), וברדמה מבחינת הפיזיולוגיה. אם האיש מביא את הגברת לאורגזמה, האורגזמה שלו תהיה בהירה משמעותית עם כל זה. דירות דיסקרטיות בתל אביב

עוויתות בכל רחבי הגוף

ליידי אורגזמה היא תהליך פיזיולוגי קשה המכיל את כל הגוף. כמה תגובות הן מאוד יוצא דופן, למשל, Chihanye, צחוק לא רצוני, בוכה, הזיות.עם זאת, כמה תכונות כלליות פחות או יותר. הידע שלהם מסייע למצוא אם הגברת של נקודת השיאים הגיע, או לא.עדות כדי לקבל תענוג היא אחת הסיבות המניע העיקרי לפעילות מינית.

מעת לעת מופיע מתח יוצא דופן לאורך קרקעית האגן, אשר במצב רגיל אינו מציאותי.

"נשימה"

אורגזמה היא לא רק הנאה, והרעיד המתמשכים ביותר לכל האורגניזם המלווה במתח שרירים. זה באופן טבעי לחלוטין גורם לעלייה בלחץ הדם ואת פעימת הלב. כתוצאה מכך, הצורך בגוף בחמצן גדל בחדות, והגברת מתחילה לתפוס את האוויר.

גברים במהלך אורגזמה הם גם לנשום חזק, אבל הם נוחים יותר על האף, שכן הגוף הגברי נספג יותר חמצן: עוד חבר 'ה של המוגלובין, יש יותר hemoglobin, עם הלב חזק יותר שלהם, הם נהנים דרך יעילה יותר לנשימה.

צמרמורת מן הנאה

רעד קטן, המכסה את הגוף בשיא הנאה, ולא להסתיר ולא לדמות לא מציאותי. זה סימן בלתי מעורער של אורגזמה.

אבל כזה צמרמורת מלווה לא כל אורגזמה. במקרה אחד, זה אולי נראה, ובשני לא.

מזרקה של הנרתיק

ד"ר לורי ברוטו מציין כי שיאו של עירור מין גורם תצורות חזקות של מצב איברי המין. עם כל זה, רוב המתח מתרכז סביב הדגדגן.

תמיכה של גברים מאובטחים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. יותר נעים להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המותג ויאסוף חברה מצוינת.

זה עשוי להגדיל בגודל וליישר, כמו חבר זכר, כי זה ממלא את הדם הגאות שלו.

Glinds גם לגדול, להיות נפיחות, שיווי המשונות לבוא למצב נרגש. אבל בזמן האורגזמה, המתח נופל בחדות ורבים מהגברות מלווה במהדורה חדה של מים.

כמות המים היא אכזרית מאוד. זה יכול להיות קצת בקושי splashes נחמד, וכמעט חצי כוס. לנחש מראש את נפח הבחירה הוא לא מציאותי.

קירות הנרתיק הם דחוסים

דחיסה קצבית של קירות הנרתיק - זה גם אחד הסימנים של אורגזמה. אם זה יקרה, אז האיש מרגיש כמו החבר שלו מתנגש סגן חי. זה מגביר משמעותית הנאה.

הפטמות הן עצות מאוד

במהלך אורגזמה, הדם הוא דבק מאוד לא רק לא רק כדי לעומס, ועל החזה. בזכות זה, הפטמה הופכת להקלה ולקשה יותר, וכל החזה הוא מורם. היא קמה לא רק מאוד כמו חבר זכר נרגש, אבל עדיין די מוחשי.

סקסולוגים מציינים כי במיוחד גבירותי טמפרמנטל יש גאות של דם לחזה, זה כל כך חזק כי העור תנוח על זה ואפילו באגים. אבל זה קורה לא כל ולא תמיד.

Просмотров: 85 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar