23:39
7 טיפים למין, איך לחגוג את יום השנה במערכת יחסים ארוכה

עוד שנה ביחד ... 365 ימים אתה עם אהוב שלך הלך יחד יד ביד וחיה בנשמה, ועכשיו, סוף סוף, הגיע הזמן לברך אחד את השני עם האירוע הנפלא הזה.

התוכן של המאמר

1 יחסים ארוכים ומין 2 7 טיפים למין לחגוג יום השנה

אם אתם מחפשים דרך יוצאת דופן "עם perch של" כדי לחגוג את יום השנה במערכת יחסים ארוכה, אנחנו אגיד לך על כמה דרכים לעשות את היום הזה לא רק בלתי נשכח, אלא גם מיוחד חם.

יחסים ארוכים ומין

זה לא סוד כי לאחר שנה ארוכה, יש תשוקה זוג אם זה לא להתפוגג בכלל, ואז לפחות זה הופך להיות לא כל כך לא נגע כמה שנים לפני כמה שנים. אין דבר מפתיע: למדת את הגוף וההרגלים זה לזה, נראה לך שאין לך מה להפתיע את השותף, וזה לא צריך להפתיע.

עם זאת, אנשים רבים סובלים בשל היעדר תשוקה בעבר במערכת יחסים ארוכה. חלקם ממשיכים ללכת בזמנים האחרונים בעצמם, אחרים נואשות לנסות למצוא דרך להדליק את האש של תשוקה שוב.

אנשי הסוג השני, ככלל, מתחילים לבקש ייעוץ זוגות מוכרים, אך לא תמיד ממהרים ליישם את הידע שנרכש בפועל: במקום זאת, הם משכנעים את עצמם כי בדרך זו לא מתאים להם בכלל, אבל בסוד קנאה מנוסה לחברים משוחררים יותר.

ברור, גישה זו לא רק לא לפתור את הבעיה, אבל במקרים מסוימים אפילו מחמיר את זה. ולכן הנה עצה חשובה באמת - אל תפחד לנסות אחד חדש, במיוחד עם אותו אדם הולך איתך בחיים במשך כל כך הרבה שנים. ולשים לב לשנה הבאה של החיים שלך יחד מיוחד!

7 טיפים למין לחגוגת יום נישואין 7

לכתוב כל תרחישי מין אחרים

בואו נהיה כנים: בטח יש לך לבוא לראש שלך יותר מאשר פעם אתה צריך לגוון את החיים האינטימיים שלך. אם עד כה אתה נבוך לחלוק אותם עם השותף שלך או אם הרעיונות שלך לא ללכת עוד דיונים - ובכן, עכשיו זה הזמן!

מציעים שותף להחליף אחד את השני תרחישים של סקס שאתה רוצה לגלם את החיים שלך. בצע תרחיש מפורט: תאר בפירוט, באיזו תמונה, מקום או תנוחות היו רוצים לעשות זאת אם אתה צריך, לשקול עותקים, מילים אשר ייפתחו והרחיב את האש של תשוקה.

ראשית, זוהי דרך מצוינת ללמוד אחד את השני טוב יותר (כן, אפילו במערכת יחסים ארוכה אתה יכול להמשיך לפתוח צדדים חדשים זה מזה, וזה פשוט נפלא). שנית, אתה בהחלט תביא את המגוון הרצוי לחיי המין שלך.

הדבר העיקרי, להיות כנים וכנים בתרחיש שלהם, כמו גם קשוב לתרחיש של בן זוגם: בוודאי הוא יכול גם להיות קשה לחלוק איתכם את הפנטזיות האינטימיות ביותר.

הנה רק כמה רעיונות עבור התרחישים שלך:

עיסוי ארוטי

כאן אתה יכול לנצח משחק תפקידים בסלון עיסוי או פשוט לארגן ערב חושני של עיסוי עמוק. אל תשכח את הנוף: רגוע מוסיקה, נרות ארומטיים ואור עמום יעשה את התסריט שלך רק טוב יותר.

משחק תפקידים הקשורים למקצוע שלך

סבלנות ואחות, דיילת ונוסע, בוס ומזכיר - שאמר כי תרחישים משחק תפקידים מוגבלים רק קבוצה סטנדרטית זו של מצבים? אתה יכול לנצח כל דבר: בעבודה שלך אתה כנראה יש עסקה עם אנשים, אם הלקוחות שלך או עמיתים הם, אז אני אשחק, תפקידו יכול לנגן את השותף שלך בפעילות המקצועית שלך.

סקס עם שיחות

שתיקה היא, כמובן, זהב, אבל לא בדיוק במצב הזה. אפשרויות לתרחיש כזה יכול להיות חבורה: החל מין מין ומין וירטואלי, סיום עם עדין וחושני (ואולי ההפך, גס וולגרי) ברגע האהבה.

"זרים בבר"

זה מאוד פופולרי (ומרגש מאוד להפליא!) משחק תפקידים, וזה אפילו לא סגור ביותר בעצמו.

תחזוקה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו להפגין נשים וילדים. זה בסיסי לבחור אסקמנטל, אחד יהיה להקצות את הסטטוס ותאסוף חברה יפה.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

העובדה היא, למעשה, אתה אפילו לא צריך לשחק תפקיד בדיוני: שניכם נשארים עם עצמך עבור חריג אחד - אתה צריך להעמיד פנים שאתה רואה את השותף בפעם הראשונה בחיים.

המהות של משחק כזה היא להגיע למסעדה (בר, קפה ו T.ד '.) ולקחת מקומות שונים. בשלב מסוים, אחד מכם חייב לבוא למטרה של "לפגוש". ובכן, אז - אלתור הטהור ביותר!

אתה יכול לשחזר במדויק את הרגע של היכרות שלך (אם זה באמת קרה במקום הזה) או, להיפך, כדי לפנטז על הנושא "ומה אם ..." וגלם את המצב מפנטזיות שלך.

הדבר העיקרי במשחק הזה הוא לא לצאת מהתפקיד. ובכן, "האחרון" יכול להיות כל דבר: אתה יכול לסיים תאריך כזה עם נשיקה ביישנית או להזמין שותף לבית שלך (החשוב ביותר, כך שהוא או היא עשה את ההשקפה שאתה רואה את הבית שלך בפעם הראשונה) ו לסיים את המין "הראשון" טוסט ".

הזן אדם חדש

לעתים קרובות אנו חווים עייפות מ סקס מתמיד עם אותו אדם. זה לא אומר בכלל שאנחנו קורעים אותו. עם זאת, כפי שהזכרנו קודם לכן, לפעמים נראה שאנחנו מכירים את השותף שלנו יחד, וכדי לשמור על הרמוניה במערכות יחסים, אתה צריך ללמוד איך לנסות על מגוון של תפקידים.

להעמיד פנים לאנשים אחרים - וכאן אין צורך לדבר על כדי לקנות תלבושת אחות מושחתת, אם כי אפשרות זו יש גם.

התחל עם אחד קטן: להתלבש בסגנון אחר, לנסות עוד בושם איפור, לשנות את התספורת ואפילו ההליכה קולית. אבל אתה לא צריך להיות מוגבל לתמונה לבד: אתה יכול לבוא עם מקצוע חדש, תחביבים, אפילו המקור - הדבר העיקרי כי התמונה שיצרת היה אמין, ואתה הצלחת לשחק את האדם המציא.

שיטה זו היא הרבה יותר רגישה מאשר כל משחק ברוטב רגיל: זה יהפוך את השותף שלך לא רק מרגש, אלא גם על העניין של אחד חדש ולנסות להשיג אותך.

עיסוי עיסוי סימולטני

רגל - אחד האנשים הארוגניים המעידים ביותר.

ואתה לא צריך לחשוב כי זוהי אפשרות בלעדית עבור כדורגלנים: גם אם המראה של עצירה לא מתנהג עליך מרגש עליך או על השותף שלך, אצבעות הרגליים והרגליים מתמקדים במספר עצום של קצות עצבים וארוגנדים נקודות, טוב, עיסוי הרגל מרגיע היא דרך מצוינת של נקודות אלה כדי למצוא.

העיקר הוא להשתכר מראש על ההגדרה המתאימה. רק לדמיין: מוסיקה, נרות ארומטיים או שמנים, אור עמום נעים, כוס יין בשבילך ואת השותף שלך, סדינים נקיים תחתונים סקסיים. אתה לא רוצה לנסות אפשרות זו כדי לחגוג את יום השנה עכשיו?

במהלך השבוע, אומרים כי אתה מעריך אחד את השני

לפעמים במרדף אחר תחושות בהירות חדשות במין אנחנו שוכחים את הדבר החשוב ביותר - על אדם שאיתו קורה סקס זה. אז הנה זה הכי סקסי ", אבל בהחלט העצה החושנית ביותר על חגיגה של יום השנה של היחסים: להזכיר אחד את השני, שעבורו אתה מעריך אחד את השני.

זה נראה, איפה כל אותו מין? בינתיים, היחסים הוא די ברור: מחמאות כפי שאי אפשר להגדיל את "התיאבון הסקסי" של האדם שהם מטופלים. בנוסף, אתה לא תהיה מיותר להזכיר לעצמך למה אתה אוהב את האדם הזה ומה סקס איתו אתה כל כך נעים.

הצג פנטזיה ומקוריות: תודה השותף שלך לא רק עבור מראה אטרקטיבי או המוח מבריק, אלא גם על מה שהוא מתבטא לך כאשר אתה חולה; חיבוקים בלילה; נשיקות, עוזבות בבוקר לעבודה; עושה לך "זה דבר מאוד בלשון" או במיוחד מחבקת בלהט אם לא ראית.

כל זה בוודאי תזכיר לך את הימים שבהם תשוקות היו מבושלות לא רק במערכת היחסים שלך, אלא גם במיטה.

שתף את ההופעות שלך כפי שחשתי לראשונה את המשיכה זה לזה

מה חשוב במיוחד במערכת יחסים ארוכה: אל תשכח למה הכל התחיל.

ביום השנה של היחסים שלך, בחר את הזמן שבו אתה רק שניים ואתה יכול לכוונן לשיחה אינטימית: בפירוט, לתאר את מה שהם הרגישו כאשר ראיתי לראשונה האהוב שלך או כאשר הם הבינו שהם התאהבו. נזכיר את הפרפרים בבטן, מחשבות מבולבלות ולילות ללא שינה בחלומות של עתיד משותף, הנשיקה הראשונה, סקס ראשון.

כמובן, מה היה בהתחלה ושימש כנקודת התייחסות של האהבה שלך, יש כבר מעט במשותף עם מה שקורה ביניכם עכשיו - אהבה עמוקה, מצורף, אחריות מול אחר.

שירותי ליווי בישראל משולמים. לעתים קרובות, הקונים הם מוצלחים צעירים, אלה המבקשים את האתגר להופיע על החגיגה, הליכה מתחת היד עם בחורה יפה. זה להרוויח די מספיק כדי לספק את עצמם כדי להבטיח את האובייקטים הדרושים.

אבל זה ואת המהות: נזכר זה לזה על הרגשות כי יש לך את זה מאוד "קנאי קנו-קנה" תקופה, אתה יכול לשרוד מחדש את הרגשות ואת הרגשות.

להיות בתורו, המלך והמלכה

לארגן את עצמך יום הולדת מלכותית באמת בתורו. לדוגמא את כותרות המלך והמלכה. תן כמה מכם הופכים את "הדבר העיקרי" ולבקש את ביצוע כל תשוקות: להיות ארוחת בוקר במיטה או סקס חם על מיטת קינג סייז. ובכן, למחרת היום יהיה מסוגל "להתאושש" וכבר מרגיש כמו גבר של דם מלכותי.

משחק כזה ישפר את ההבנה שלך של הרצונות שלך ואת הרצונות עבור השותף שלך. ובכן, הפנייה הנוטיאטית זה לזה ברוח "מר / שלי פילגשו" רק להוסיף תשוקות ושפע בידור כזה!

Просмотров: 185 | Добавил: monnafyedep | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar